    From: ditron <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Auto Casco - PZU nie takie straszne
    Date: Thu, 20 May 2010 11:32:13 -0700 (PDT)

    Mam takie pytanko w sprawie ubezpieczenia od kradzieży...
    Dajmy na to że wybieram się motocyklem za granicę na wakacje i nie
    chciałbym się martwic o to ze mi zajebią moto jak się gdzieś oddalę
    np. na plażę. Chcę mieć ubezpieczenie od kradzieży i zostawiać moto
    tam gdzie mi wygodnie, zabezpieczone np. blokadą na tarczę. Czy AC w
    PZU, Allianz lub gdziekolwiek pokrywa taką stratę. Czy kufry, bagaże,
    zabezpieczone na moto kaski itp. można jakoś też ubezpieczyć oraz czy
    takie ubezpieczenie musi być wykupione na cały rok, na pół roku czy
    można w krótszym terminie np. miesiąc ?

    pozdrawiam