  • Data: 2010-05-20 23:09:22
    Temat: Re: Auto Casco - PZU nie takie straszne
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:19d567c9-881c-47d2-ae87-8c9dd04584ab@o15g2000vb
    b.googlegroups.com...

    > Owszem. Dlatego jestem za ostatnia opcja - Hestia za niecale 700. O
    > ile w ogole sie zdecyduje. Jak ktos pisal - spokojny sen kosztuje...

    > Gdzie masz ten pakiet?

    mam w Aliansie, ale moja aktualna TZ jako agent pizetju odgraza sie, ze ich
    przebije. ;-)
    nie mam pojecia jak to bedzie, jak kupowalem motaga to pzu chcialo chyba ze
    4 kola, tanszy byl alianz.
    z tego co widze, pzu daje spore mozliwosci "negocjacji" - jedna (na razie) z
    moich flotowych sluzbowek przeszla pakietem do pzu z link4, bo link
    zwyczajnie cenowo dostal w dupe.

    > Szczerze mowiac gdzie nie zadzwonie (a obdzwonilem kilku agentow i
    > czekam jeszcze na wycene z TUW Pocztowy gdzie od lat ubezpieczam
    > Saabine) to wszedzie mowia, ze pakietow na motury nie ma.
    >
    > Jednym slowem OC ubezpiecze tam, gdzie mam najtaniej, a AC wezme
    > tam...gdzie najtaniej. Jedno nie ma wplywu na drugie.

    ofszem nie - pakiety zazwyczaj wychodza ZNACZACO taniej, szczegolnie po
    zastosowaniu "drobnej inzynierii taryfowej"

    jak jestes z dc, odezwij sie na prv, z nr tel, to "ktos zadzwoni i pogada"
    ;-)

    Alex.