  • Data: 2011-05-07 21:11:30
    Temat: Re: Auto
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kwik <k...@i...pl> napisał(a):

    > Sorry, zle sie wyrazilem - w rzeczonym egzemplarzu R19 problemem nie
    > byla elektronika tylko elektryka wlasnie - co z tego ze klima czy chocby
    > szyberdach dzialaly bez zarzutu, jak notorycznym numerem byl brak
    > reakcji na przekrecenie stacyjki...
    >
    > Moze trafilem na zly egzemplarz, moze mialem pecha, moze R19 to inna
    > bajka - w kazdym razie ja ze swojej strony odradzam taka "inwestycje".

    Aaaa łapie :)
    Przypomniało mi się że w safrane 1993 spalił się przełącznik
    świateł - i to na 2h przed wyjazdem do PL z weekendu na Węgrzech
    - on był elektryczny :)

    Ale spoko - znalazł się gość z Alfą 166 pożyczył klucz (oni zawsze mają)
    i się wstawiło złotko (sreberko) z czekolady i 4.5h potem byłem już
    w Polsce :) O dziwo takiej awarii komp nie wyłapuje, ani sreberka w
    przełączniku - ale żarówkę spaloną tak.

    Komentarz pamiętam, było coś ala:
    "dzięki wielkie, teraz dojadę w nocy !:)))", "nie ma problemu",
    "a ta alfa też się tak psuje ? kolega chciał takie kupować",
    "nie, nie wszystko super działa te klucze to ja tylko do silnika".

    ad R19 i Safrane:
    Safrane to "takie nowsze" R25, podobno dramatycznie lepiej wykonane,
    ale już nie ma domykania (dociągania) drzwi ani wersji long :(
    R19 nie jechałem, ale menganka,scenikiem, i laguną tak - to to jest
    co innego, tz. wszystko inne i inaczej jeździ.
    Trochę podobnie do vel satis, tylko w zakrętach lepiej i zawieszenie
    bardziej miękkie, dziur prawie nie czuć porównując do vel satisa.
    Ale mam wrażenie że te z silnikami volvo sporo głośniej na autostradzie.

    A no i w safrane rdza jest osprzęt silnika i hamulców, i tłumik
    rdzewieje (w vel satis już nie). W "nowym modelu" też rdza je śrubki.
    więc jak auto ma 14 lat to tłumik może już coś pożarło, i hamulce.

    PS - jeszcze mi ta Lancia Kappa chodzi po głowie ale już 2 widziałem
    i widzę że poniżej 8.5k nie ma co patrzeć, popalone kropeczki na
    wyświetlaczu, ze skrzyni kapie, ble...
    Ale tanie części :) pasują z alfy 166 i innych fiatów :)

    pozdrawiam!