  • Data: 2010-05-07 10:28:36
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zawsze, zw�aszcza je�li np. chcesz pojecha� paroosobow� rodzin�, albo
    masz
    > dotrzeďż˝ gdzieďż˝ w konkretnym czasie.

    Tyle że autor tego wątku ma samochód i to nowszy i w zapewne lepszym
    stanie technicznym niż ten który ma zamiar dodatkowo kupić ..

    Chodzi o dodatkowy samochód , wykorzystywany sporadycznie przez żonę/
    kobietę/dziewczynę ...

    U mnie był ten sam problem. Mamy jeden samochód. Przed pewien czas
    mieliśmy dwa samochody. Stwierdziliśmy że drugi samochód jest w naszym
    przypadku (mimo że mieszkamy poza miastem i codziennie jedziemy do
    pracy kilkanaście kilometrów w jedną stronę).

    Drugi samochód był sporadycznie używany a co za tym idzie był
    "problemowy". Samochód źle znosi brak jego eksploatacji
    (akumulator,paliwo,płyny i itd ...).
    Co kilka dni i tak trzeba go odpalić ...
    Dodatkowo opłacać OC , wymieniać części eksploatacyjne i itd ...

    Sprzedaliśmy drugi samochód bo stwierdziliśmy że bez sensu trzymać
    drugie auto aby w "przyszłości" z niego skorzystać ...

    Do takich "sporadycznego" korzystania taniej i łatwiej zamówić
    taksówkę ...