    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autko za tysiaka
    Date: Thu, 6 May 2010 00:38:42 +0200

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4be1e93b$0$17092$65785112@news.neostrada.pl...

    > CC za 1000 zł? Ostatnio szukaliśmy koledze taniego samochodu i
    > obejrzeliśmy kilka CC w okolicach 2000-3000 zł. Większość w stanie
    > tragicznym. W końcu trafiliśmy jedno w miarę sensowne za 2500 zł, do
    > wymiany tylko linka sprzęgła. Właśnie ten egzemplarz kolega kupił i
    > narazie jest zadowolony. Natomiast ciężko mi sobie wyobrazić taki samochód
    > za 1000-1500 zł. To już chyba naprawdę lepiej kupić rower albo skuter z
    > marketu (chociaż takim skuterem też bym się bał jeździć).

    Ja myślę że to kwestia uporu w szukaniu i niebrania byle czego. Sam dwa lata
    temu szukałem sobie dostawczaka i postanowiłem że nie dam więcej niż 2 tys a
    samochód ma być dobry. Celowałem głównie w polonezy trucki ale też się tak
    składało że trafiałem głównie padliny albo bez blachy albo bez silnika czy
    zawiechy a fajne auta sprzątano mi sprzed nosa. W końcu trafiłem i
    kupiłem......Lublina z ogromnym furgonem. Decyzje musiałem podjąć dosłownie
    w 5 minut. Ogłoszenie było wystawione jakieś 3 godziny a w czasie rozmowy ze
    sprzedającym on dostał ze 4 telefony w sprawie tego samochodu. Osiem
    miesięcy szukania, kupione inne auto niż w załozeniach i okazało się
    strzałem w dziesiątkę. Samochód zarobił na siebie w pierwszej swojej trasie
    i potem dwa lata ciężko na mnie pracował nie chcąc nic w zamian. Poza
    absolutnymi pierdołami jak żarówki, korek do baku i w pierwszym tygodniu po
    zakupie - tłumik nie musiałem w ten samochód nic wkladać. Po dwóch latach
    został sprzedany prawie za 3 tys ku zadowoleniu nowego właściciela.
    Myślę więc że da się kupić taki samochód szukając odpowiednio wytrwale,
    biorąc pod lupę wszelkich tzw "dziadków" z okolicy itd. Okazje czekają na
    odkrycie albo w końcu same przychodzą. Nie ma się co spieszyć. Jak pisze
    wątkotwórca samochód "wspólny" mają, dziewczyna do tej pory żyła bez auta-
    da radę jeszcze kilka miesięcy.
    --
    Jackare