  • 51. Data: 2010-02-24 10:17:43
    Temat: Re: Autko do 25tys Kombi
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-02-23 22:44, Marek pisze:

    > choc wszyscy krzycza ze nie brac Nic na F
    >
    > ani Fiata, Francuza, Forda itp

    ani Ferrari :)

    --
    jarek

  • 52. Data: 2010-02-25 00:18:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek wrote:

    > koszty, koszty ekspoloatacji, paliwo serwis, czeste usterki?

    Mondeo mk3 się jakoś specjalnie nie psuje, problemem były głównie
    przedliftowe (do 2003) 2.0 TDCI, gdzie potrafiły padać wtryskiwacze na
    skutek bodaj łuszczącej się pompy paliwa. No i rdza na dolnych rantach
    drzwi, niby usunięto przyczynę przy okazji liftu, ale warto to obejrzeć
    niezależnie od rocznika.

    > osiagi zadowalajace czy trzeba pilowac?

    Nie jeździłem 2,2, ale to bym najmocniejszy diesel jaki tam wkładali, ma
    też sporą pojemność więc powinien jeździć sensownie. Na niektórych
    rynkach był montowany w usportowionej wersji "ST TDCI". Tylko nie wiem
    czy w 25 tys. da się kupić sensowne 2,2. Może bardziej 2,0 + chip. Też
    jeździ przyzwoicie, z wersji 130 da się tą metodą wyciągnąć nawet 160-170
    koni. Mondeo ma bardzo fajne zawieszenie, dobrze się prowadzi a przy tym
    jest komfortowe.

    --
    cokolwiek

  • 53. Data: 2010-02-25 13:06:51
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Waldek Godel wrote:

    > a ty peugeotem?

    ja mam juz na 406 2.0hdi 110KM, przejechane 150kkm i dwumasa ze sprzeglem
    ma sie calkiem dobrze i znajomy mechanik na razie wybil mi z glowy wymiane
    na jednomasowy zamiennik valeo. do kosztow 406-ki przy tym przebiegu
    nalezy dorzucic simmeringi wraz z robocizna (dlubanie przy skrzyni),
    a takze w moim przypadku regeneracje turbiny z powodu wycieku oleju.