-
21. Data: 2010-08-07 12:36:47
Temat: Re: Autem do Pary?a
Od: CUT_INZ <C...@C...pl>
W dniu 2010-08-07 12:31, Przembo pisze:
> To u mnie w firmie by?y same dobre egzemplarze, pada?y do 30kkm. Je?li nie
> liczy? usterek utrudniajacych jazde, tych kt?re uniemo?liwia?y
> pozostawieneie samochodu bez opieki i tych kt?re skutkowa?y ryzykiem
> zabrania DR to usterek kt?re uniemo?liwia?y jazde du?o nie by?o...
>
Jak się wyznaje zasadę "Najlepsze auto terenowe/wyścigowe to auto
służbowe" to tak właśnie jest.
-
22. Data: 2010-08-07 12:37:22
Temat: Re: Autem do Pary?a
Od: CUT_INZ <C...@C...pl>
W dniu 2010-08-07 12:35, CUT_INZ pisze:
> W dniu 2010-08-07 12:26, Przembo pisze:
>> U?ytkownik "CUT_INZ"<C...@C...pl> napisa? w wiadomo?ci
>>> Auto ma 23k przebiegu wi?c nie przewiduje tego typu atrakcji.
>>
>> Dobre! Prawdziwe w przypadku praktycznie ka?dego auta... nie dotyczy
>> Vito.
> Poza wspomnianą akcją serwisową, wymianą materiałów eksploatacyjnych i
> lakierowaniem klapy z AC to moje auta serwisu nie widziały.
>
I żeby było śmieszniej wszystkie Vita mają ASB.
-
23. Data: 2010-08-07 12:50:12
Temat: Re: Autem do Pary?a
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
news:4c5d36f3$1@news.home.net.pl...
> W dniu 2010-08-07 12:26, Przembo pisze:
>> U?ytkownik "CUT_INZ"<C...@C...pl> napisa? w wiadomo?ci
>>> Auto ma 23k przebiegu wi?c nie przewiduje tego typu atrakcji.
>> Dobre! Prawdziwe w przypadku praktycznie ka?dego auta... nie dotyczy
>> Vito.
> Dziwne, u mnie w firmie są same Vito2 (111CDI, 115CDI i jedno 120CDI)
> (poczynając od rocznika 2006 do 2009) i ŻADNE nigdy nie uległo awarii.
> ŻADNE! Była tylko jedna akcja serwisowa długich wersji. (poprawili
> mocowanie koła zapasowego). Biorą pod uwagę historie naszej floty
> stwierdzam, że bajki piszesz.
> Poza wspomnianą akcją serwisową, wymianą materiałów eksploatacyjnych i
> lakierowaniem klapy z AC to moje auta serwisu nie widziały.
Nic tylko gratulować, w mojej firmie auto kata i pedanta którym nikt inny
poza owym pedantem praktycznie nie jeździł zaliczyły te same awarie, może
przed 2009 było lepiej z jakościa Mercedesa, teraz to jest jakoś.
Pozdr
-
24. Data: 2010-08-07 12:50:13
Temat: Re: Autem do Pary?a
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
news:4c5d373a$1@news.home.net.pl...
> W dniu 2010-08-07 12:31, Przembo pisze:
>> To u mnie w firmie by?y same dobre egzemplarze, pada?y do 30kkm. Je?li
>> nie liczy? usterek utrudniajacych jazde, tych kt?re uniemo?liwia?y
>> pozostawieneie samochodu bez opieki i tych kt?re skutkowa?y ryzykiem
>> zabrania DR to usterek kt?re uniemo?liwia?y jazde du?o nie by?o...
> Jak się wyznaje zasadę "Najlepsze auto terenowe/wyścigowe to auto
> służbowe" to tak właśnie jest.
Nie mierz innych swoją miarą!
Stare wozy jezdziły bez dramatycznych przygód i dawały rade, tylko na te
Vitki wszyscy się uwzięli, straszne :/
Podr
-
25. Data: 2010-08-08 08:55:22
Temat: Re: Autem do Paryża
Od: Roger35 <r...@g...com>
W dniu 2010-08-03 10:08, CUT_INZ pisze:
> W dniu 2010-08-02 22:28, Axel pisze:
>
>>
>>> Którędy najlepiej jechać? (ze Śląska)
>>
>> IMHO autostrada do Zgorzelca, Chemnitz, Jena, Frankfurt, Metz.
>> Podobna droga (ale w 2 dni, ze zwiedzaniem po drodze i noclegiem w
>> Wiesbaden) wracalem tydzien temu, tyle, ze do Warszawy.
>>
>
> Właśnie ja jadę bardziej z południa (Niedaleko Tychów) i TomTom Route
> wskazuje mi trasę przez Czechy (Cieszyn - Brno - Praga)
>
> Lepiej jechać A4 czy może spróbować czeskich dróg?
Ja z Krakowa jechałem trasą południową przez Czechy, IMHO bliżej niż A4.
Jadąc A4 za bardzo Cię wyprowadza na północ, potem z Frankfurtu musisz
wracać znów na płd zachód
w stronę Saarbruecken. A6 prowadzi Cię przez Norymbergę i Mannheim
prosto na Saarbruecken.
Poza tym teraz ukończono już ostatni odcinek A6 w Niemczech do granicy
czeskiej, więc masz non-stop autostradę do samego Paryża. Jakoś wolę tę
trasę od jazdy przez Wschodnie Niemcy, gdzie ruch jest większy i korków
niemało.