  • 21. Data: 2010-08-07 12:36:47
    Temat: Re: Autem do Pary?a
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-07 12:31, Przembo pisze:

    > To u mnie w firmie by?y same dobre egzemplarze, pada?y do 30kkm. Je?li nie
    > liczy? usterek utrudniajacych jazde, tych kt?re uniemo?liwia?y
    > pozostawieneie samochodu bez opieki i tych kt?re skutkowa?y ryzykiem
    > zabrania DR to usterek kt?re uniemo?liwia?y jazde du?o nie by?o...

    Jak się wyznaje zasadę "Najlepsze auto terenowe/wyścigowe to auto
    służbowe" to tak właśnie jest.

  • 22. Data: 2010-08-07 12:37:22
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-07 12:35, CUT_INZ pisze:

    > Poza wspomnianą akcją serwisową, wymianą materiałów eksploatacyjnych i
    > lakierowaniem klapy z AC to moje auta serwisu nie widziały.

    I żeby było śmieszniej wszystkie Vita mają ASB.

  • 23. Data: 2010-08-07 12:50:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dziwne, u mnie w firmie są same Vito2 (111CDI, 115CDI i jedno 120CDI)
    > (poczynając od rocznika 2006 do 2009) i ŻADNE nigdy nie uległo awarii.
    > ŻADNE! Była tylko jedna akcja serwisowa długich wersji. (poprawili
    > mocowanie koła zapasowego). Biorą pod uwagę historie naszej floty
    > stwierdzam, że bajki piszesz.
    > Poza wspomnianą akcją serwisową, wymianą materiałów eksploatacyjnych i
    > lakierowaniem klapy z AC to moje auta serwisu nie widziały.

    Nic tylko gratulować, w mojej firmie auto kata i pedanta którym nikt inny
    poza owym pedantem praktycznie nie jeździł zaliczyły te same awarie, może
    przed 2009 było lepiej z jakościa Mercedesa, teraz to jest jakoś.

    Pozdr

  • 24. Data: 2010-08-07 12:50:13
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Jak się wyznaje zasadę "Najlepsze auto terenowe/wyścigowe to auto
    > służbowe" to tak właśnie jest.

    Nie mierz innych swoją miarą!

    Stare wozy jezdziły bez dramatycznych przygód i dawały rade, tylko na te
    Vitki wszyscy się uwzięli, straszne :/

    Podr

  • 25. Data: 2010-08-08 08:55:22
    Temat: Re: Autem do Paryża
    Od: Roger35 <r...@g...com>

    W dniu 2010-08-03 10:08, CUT_INZ pisze:

    > Właśnie ja jadę bardziej z południa (Niedaleko Tychów) i TomTom Route
    > wskazuje mi trasę przez Czechy (Cieszyn - Brno - Praga)
    >
    > Lepiej jechać A4 czy może spróbować czeskich dróg?

    Ja z Krakowa jechałem trasą południową przez Czechy, IMHO bliżej niż A4.
    Jadąc A4 za bardzo Cię wyprowadza na północ, potem z Frankfurtu musisz
    wracać znów na płd zachód
    w stronę Saarbruecken. A6 prowadzi Cię przez Norymbergę i Mannheim
    prosto na Saarbruecken.
    Poza tym teraz ukończono już ostatni odcinek A6 w Niemczech do granicy
    czeskiej, więc masz non-stop autostradę do samego Paryża. Jakoś wolę tę
    trasę od jazdy przez Wschodnie Niemcy, gdzie ruch jest większy i korków
    niemało.