  • Data: 2011-08-17 08:27:50
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 15 Aug 2011 19:59:10 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Chyba Twoją.

    Że też się nie zdziwiłem... Przecież to Ty piszesz, że masz innych ludzi w
    dupie -- a jak im się nie podoba to pretencje mają mieć do siebie, a
    najlepiej to w ogóle do "władzy" pod szyldem ZDM. Masz zdecydowanie
    _mentalność_ z minionej epoki. To co wyraziłeś w tym wątku to idealna
    projekcja -- co zresztą słusznie zauważyło paru przedmówców.

    > Nie napisałeś tego, co zacytowałem?

    Nie. Jak masz wątpliwości, to przeczytaj ponownie i porównaj.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player