  • Data: 2011-08-08 12:57:31
    Temat: Re: Auta i motocykle w deszczu
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Aug 2011 12:14:12 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >Jak ja jade 80 km/h to wyprzedajacy powinien miec na budziku ze 120 zeby
    >manewr wykonac plynnie. Czyli w sekunde ~15 metrow. 2 sekundy i juz smuga
    >wody nie pryska mi na kask.

    oczywiście te 120 km/h (jechał 80 za motocyklem) osiąga w 0s?
    Nie zawsze jest komfort i możliwość rozpędzenia się zawczasu.

    Tak czy siak: co do zasady - zgoda, będę (jako kierowca blachosmroda)
    miał na względzie to, co napisałeś o wyprzedzaniu motocykla w deszczu
    (bo w sumie, co mi szkodzi; zresztą nawet inne auta wyprzedzam zwykle
    "z zapasem"),
    Ale i Ty dobrze się zastanów i podeprzyj się porządnymi obliczeniami,
    jeśli chcesz podyskutować o rzeczywistej sytuacji na drodze, a nie
    tylko o wrażeniach.