  • 31. Data: 2023-05-08 00:31:08
    Temat: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 May 2023 21:13:36 +0200, heby wrote:
> [...]
    odny-park-warszawianka-zakaz-wjazdu-elektrykow-lpg.h
    tml

> [...]
    > Zgaduję, może być po 25. Być moze z powodu zalet, być może z powodu
    > polityki, być może z powodu kryzysu. Bez znaczenia. Moze będą na wodór,
    > a może na sprężony rosół.
    >
    > Jak myślisz, co powiedzą działy ekonomiczne firm transportowych, na
    > stratę >50% zysku? Dalej będą transportować tylko łatane trytytką
    > 20-letnie Passerati dla ogólne idei bycia straight i/lub na złość lewakom?
    >
    > To oczywiste, że podobnie jak w każdej innej sytuacji postepu
    > technologicznego, pojawią się chaotyczne ruchy, głównie ze strachu. Jak
    > ten koleś z chorągiewką idący przed automobilem (Red Flag Act).

    No ale czego sie sppodziewasz:
    -elektryki ulepszą i nie będą sie palic,
    -spowszednieją, i parkingi przestaną sie bać,
    -nic sie nie zmieni - na basen przeciez mozna pojechac ekologicznym
    tramwajem ...

  • 32. Data: 2023-05-08 00:32:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 May 2023 20:54:11 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    9177&set=p.7275909415769177&type=3

    > Spieszę wyjaśnić, że zwykle 200cm prześwitu (220 dojazdu do stacji
    > transformatorowej jak włascicielem jest stoen - nie wiem jak gdzie
    > indziej). Bojowy wóz strażacki nie wjedzie na żaden podziemny parking i
    > nigdy takie scenariusze nie były zkładane (podobnie jak nie wjedzie do
    > salonu ani do biura). Więc jeżeli motywowali to brakiem możliwości
    > wjazdy wozu bojowego PSP to taka okoliczność zachodzi w każdym garażu -
    > poza garażem na remizie;)

    No ale do innych moze nie ma potrzeby wjezdzać ?

    J.

  • 33. Data: 2023-05-08 06:12:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2023 o 00:32, J.F pisze:

    > No ale do innych moze nie ma potrzeby wjezdzać ?

    Po prostu się nie przewiduje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2023-05-08 11:08:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 13:02:06 +0200, w <g...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sun, 07 May 2023 12:53:25 +0200, r...@k...pl

    > Ale się podnieciłeś. Codziennie jak rano wstajesz to siadasz do kompa
    > sprawdzić jak dojebali użytkownikom elektryków i jeszcze brandzlujesz się

    Nie, dostałeś radę jak poradzić sobie z prostą rzeczą, której nie jesteś w
    stanie sam ogarnąć. Byłeś już czy dalej będziesz toczył pianę?

  • 35. Data: 2023-05-08 11:09:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2023 16:40:54 +0200, w <u38d83$u7r$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Tak w ogóle to nie wiem o co Ci chodzi?
    > Że elektryki się czasem palą?
    > To jest poza dyskusją.
    >
    > Mniej niż spaliniaki oczywiście, ale zdarza się.

    Biorąc pod uwagę, że spaliniaki to u nas średnia z 15 lat, a elektryki to
    jakieś 1-2 latki, a procentowo palą się mniej więcej tak samo -- to jednak nie
    mniej.

  • 36. Data: 2023-05-08 11:11:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    ?

  • 37. Data: 2023-05-08 11:56:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2023 o 11:09, r...@k...pl pisze:

    > Biorąc pod uwagę, że spaliniaki to u nas średnia z 15 lat, a elektryki to
    > jakieś 1-2 latki, a procentowo palą się mniej więcej tak samo -- to jednak nie
    > mniej.

    Nie powtarzaj hejterskich bzdetów.
    Tu masz wyjaśnienie i polemikę:

    https://elektrowoz.pl/auta/tak-koncza-wspaniale-elek
    tryki-czyli-eko-sciema-pelna-geba-polemika-cz-1-2/

  • 38. Data: 2023-05-08 17:07:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 16:40, Cavallino pisze:

    > A jaki to ma związek z tym co powiedział prezes basenu w Warszawie?

    Ale to ty dzwonisz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-05-08 22:40:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/05/2023 00:31, J.F wrote:
    > No ale czego sie sppodziewasz:
    > -elektryki ulepszą i nie będą sie palic,
    > -spowszednieją, i parkingi przestaną sie bać,

    Oba powyższe.

    > -nic sie nie zmieni - na basen przeciez mozna pojechac ekologicznym
    > tramwajem ...

    Nie. Ludzie zmienią władzę na mniej ekologiczną, jeśli zabierzesz im
    swobodę.

    Ogólnie, podobnie jak w przypadku wielu innych technologii, pojawi się
    balans i umowa społeczna: "to trochę się pali, ale jest na tyle fajne że
    akceptujemy ryzyko, tylko się trochę postarajcie bardziej, aby nie
    paliły się tak często". Po wielu latach auta elektryczne będą paliły się
    mniej (a może wcale, w końcu pracujemy nad róznymi akumulatorami) a
    promy będą zmuszone je transportować bo inaczej wylecą z rynku. Do tego
    czasu będzie okładanie się po szczękach przez politycznch ideologów z
    obu stron. Trzeba to przetrzymać.

  • 40. Data: 2023-05-08 22:42:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/05/2023 11:11, r...@k...pl wrote:
    > ?

    Nie wiem jak się to wymawia, ale najbliżej będzie chyba przez popukanie
    się w głowę.

    Innymi słowy to ekonomia określi rynek a nie kilku nadgorliwych ideologów.