eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenuRe: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
  • Data: 2023-05-09 21:36:30
    Temat: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/05/2023 20:56, Janusz wrote:
    > Nie, ty nie dyskutujesz, ty atakujesz, tak to odbieram, to już drugi raz
    > kidy tak ze mną 'dyskutujesz'.

    Nie rozumiem, prezentowanie argumentów nazywasz atakiem?

    Ja najzwyczajniej mam taki styl dyskusji, że wyjaśniam swoje argumenty
    odnosząc się do abstrakcyjnych przykładów, dzięki czemu rozmówca może
    zrozumieć, że jeśli zdrapie się farbę fasadową z jego arumentów to pod
    spodem nie ma nic albo jest to samo, z czym walczy.

    "Elektryki się palą i są zagrożeniem" to to samo co "sąsiadki
    zapominające o garnku na gazie są zagrożeniem", tylko z jakiegoś powodu
    to drugie akceptujemy i nikt nie zakazuje kuchenek gazowych, ba, nikt
    nie wymusza przepisami kuchenek bezpieczniejszych w użyciu, np. z
    timerem, czujnikami temperatury garnka czy czymkowiek innym podnoszącym
    bezpieczeństwo. Ile jest pożarów z tego powodu? W moim otoczeniu co
    najmniej jeden. Ale też w moim otoczeniu jest 0 przypadków płonących
    baterii w samochodzie. Z mojego punktu widzenia, sąsiadki z kuchenką
    gazową są bardziej palącym problemem, niż samochody elektryczne. Zróbmy
    coś z tym wreszcie, zanim wszyscy spłoniemy.

    Rzecz w tym aby dostrzegać abstrakcje i dzięki temu rozumieć gdzie czai
    się ideologia, a gdzie fakty.

    Płonące samochody elektryczne to jakiś problem pewnie, ale czy aby na
    pewno ważniejszy obecni niż płonące garnki sąsiadek z demencją?