  • Data: 2022-04-29 07:59:50
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: Piotr <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-28 o 20:45, Myjk pisze:
    > Thu, 28 Apr 2022 09:37:49 +0200, Piotr

    > Co takiego? :D

    Chyba logiczne, żeby mieć swój to musisz najpierw wydać 10-50 tysięcy
    zależnie od tego jak chcesz go wytwarzać. Co oznacza że zapłaciłeś za
    2-8 lat za prąd z góry - wiec mówienie o tym że jest za darmo jest po
    prostu głupotą i oszukiwaniem samego siebie. Tym bardziej jak ktoś mówi
    że ma za darmo do samochodu bo zainstalował niepotrzebnie 2x większa
    instalację niż zużywa prądu - czliy do pierwszego błędu i wydania
    niepotrzebnie 10-20tysiecy więcej dokłada kolejne 10-20 żaby mówić że ma
    za darmo. Logiczne to jest i darmowe?

    Cudzy prąd natomiast jeszcze dalej można uzyskać rzeczywiście darmowo,
    dopóki są jeszcze jakieś darmowe ładowarki.

    Natomiast nie neguje wcale posiadania samego elektryka jako takiego,
    ktoś chce dołożyć do niego dla jego zalet a wady dla niego nie istnieją
    więc żle nie robi. Tak samo ja dołożyłem więcej naście tysięcy kupując
    hybrydę. Ekonomicznie na pewno się to nie spina (może po 100tys
    kilometrów się zrównoważy) ale komfort automatycznej skrzyni i cisza i
    bezgłośne podjeżdżanie w korkach czy na uliczkach osiedlowych też
    stanowi swoją wartość. (zwłaszcza jak w takim segmencie koło 100 tyś za
    auto chcesz kupić benzyniaka z automatyczną skrzynią to różnica do
    hybrydy robi się dużo mniejsza)

    Avast.