  • Data: 2011-08-23 11:03:49
    Temat: Re: Austriacki mandat w polskim sądzie :/
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" napisał w wiadomości grup
    >Dostałem ni z gruchy ni z pietruchy pismo z sądu (sąd rejonowy,
    >wydział karny,
    >W-wa) a w nim sąd zawiadamia mnie jako ukaranego (?) o terminie
    >posiedzenia
    >(obecność nieobowiązkowa).

    >Zadzwoniłem do sądu, okazało się że chodzi o mandat zagraniczny -
    >konkretnie 72
    >euro z początku lipca 2008 lub 2009 roku (tu dokładnej daty nie
    >pamiętam, bo
    >gdzieś posiałem papiery, ale kojarzę zdarzenie)..

    Ty idz do sadu i popros o wglad w akta, a moze nawet kopie.
    Bardzo jestem ciekaw podstaw prawnych.
    A moze przy okazji sie czegos dowiesz nieoficjalnie.

    Czy przeterminowany to nie wiem - moze tak naprawde nie, ale dla
    polskiego sadu to musi jeszcze z papierow wynikac :-)

    >No fakt, bylo coś takiego, nawet policja wiedeńska przysłała mi pół
    >roku po tym
    >zdarzeniu pismo z odp. informacją i "prośbą" o 72 euro (zdaje się
    >przekroczenie
    >92/80 na autostradzie w wiedniu), skonsultowałem to z prawnikkiem,
    >dowiedzialem
    >sie ze nie ma mozliwosci skutecznej egzekucji tego w PL,

    A masz jakies wskazowki jak wtedy ustalili twoje dane ?

    Bo to troche dziwne ze jest umowa o udostepnieniu danych a nie ma o
    egzekucji mandatow :-)

    J.