  • 1. Data: 2015-03-07 22:38:30
    Temat: Aukcja sondy 16KV
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Tak a propo dyskusji o porażeniach mam aukcję (nie moją)
    gdzie debil bo trudno to nazwać inaczej pisze że sprzedaje
    sondę do 15KV a na zdjęciu jest sonda wcz do 1Ghz meratronik
    która ma max napięcie pracy chyba 60V, i dodam że na niej nie pisze że
    jest na wysokie napięcie, więc nie wiem skąd on to wziął, mam nadzieję
    że ci co licytują wiedzą co kupują w przeciwieństwie do sprzedawcy.
    http://allegro.pl/okazja-sonda-15kv-meratronik-i5149
    560772.html

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2015-03-07 22:57:41
    Temat: Re: Aukcja sondy 16KV
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak a propo dyskusji o porażeniach mam aukcję (nie moją)
    > gdzie debil bo trudno to nazwać inaczej pisze że sprzedaje
    > sondę do 15KV a na zdjęciu jest sonda wcz do 1Ghz meratronik
    > która ma max napięcie pracy chyba 60V,

    Na zdjęciu wyraźnie widać MAX 15V. :-)

  • 3. Data: 2015-03-08 09:29:14
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 22:57, nom pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na zdjęciu wyraźnie widać MAX 15V. :-)
    Faktycznie teraz zobaczyłem ten napis rózowy, co nie zmienia tego co
    napisałem wcześniej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K