  • Data: 2012-11-12 15:07:12
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnka1r7e.99t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Tyle, to ja wiem. Z górą sto lat im ten numer wychodzi (a może nie aż
    > tyle, kiedyś było lepiej?). Świadomość, że to jest paskudztwo wciąż

    To się jednak zmienia. Za dawnych lat bardziej mi to smakowało, było
    konkretniejsze, miało pewną indywidualność w charakterze smaku. Dziś zrobił
    się z tego dość kosztowny ulepek, jadący chemią, aż (nie)miło. Kiedyś tak
    nie było czuć. Smak zaczął skręcać w stronę słodzika, taki chemiczny posmak,
    jeszcze 20 lat temu tego nie było.

    > rośnie, więc może by spróbowali wpuścić na rynek mniej uzależniającą
    > i zrobić psikusa konkurencji?

    Konkurencja nadal by robiła uzależniającą... Nie sądzę, by w interesie
    producenta było pozbawianie się klientów... Aale, jakby to zręcznie
    rozegrać? To kto wie?

    Jeśli coś kupuję, to raczej tzw. podróby (polskie), które może nie są tak
    bardzo "słynne", i smakowo niekoniecznie lepsze, ale przynajmniej nie
    odczuwam w nich takiej chemii, są też dużo tańsze. Jeśli są paskudne, to
    same z siebie, dzięki temu nieco mniej się ich pije. Niestety, też są
    ulepkami, a dla mnie to niekorzystne (d.m. typ 2). Ale słodzikowej nie
    ruszę. Pytałem lekarki, czy mogę takie, powiedziała, że one wcale nie
    lepsze, nawet gorsze. Poza tym, słodzik jest, ale też karmel. A z czego on -
    wiadomo...