  • Data: 2012-11-07 13:18:44
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > To faktycznie może tak działać, ale potrafię sobie też wyobrazić
    > obiektywne problemy z dźwiękiem cyfrowym.
    > Na przykład w cyfrowej TV jak są kłopoty z odbiorem to nie wiem dlaczego
    > dźwięk zaczyna się jąkać - powtarzać wielokrotnie ten sam kawałek (obraz
    > tego nie robi, albo ja nie zauważyłem).
    > Mnie to znacznie bardziej przeszkadza, niż gdyby występowały chwile
    ciszy.
    > Może przy odpowiednio długim kablu USB, gdy poziom zakłóceń utrudnia
    > nadążenie z dosłaniem wszystkich danych na czas coś podobnego dzieje się
> [...]

    Tak, dokładnie zaistniałe problemy mogłyby wystąpić w skrajnie trudnych
    warunkach ( problemy z transmisją ).

    Nie mówimy tu o sytuacjach gdzie złocony kabel ethernet sprawia że basy
    są mięsiste a wierność dźwięku spada z 0,0001% do 0.000 nic.

    Aż ciężko sobie wyobrazić żeby pojedyncze błędy na poziomie przesyłania
    pakietów nie dało się skorygować FEC-em lub retransmisją.

    No chyba że wszystko leci w kablu na tzw "pałę" no ale wtedy nawet
    złoty kabel nie pomoże kiedy bufory odbiorcze puste są.

    Adam