    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Audio-voodoo
    Date: Tue, 15 Oct 2013 01:23:15 +0200

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 05-10-2013 12:19, Santana pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A
    > to tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś
    > w portki :P

    >Słyszałem niejednokrotnie zestaw Marantz. Sprzed kilkunastu lat. I to jest
    >mistrzostwo. Niektórzy zachwycają się jakimś Onkyo, ale dobry amplituner i
    >głośniki Marantz pobijają ten cały nowy szajs na głowę.

    Udowadniasz na każdym kroku że jesteś lamerem :) Marantz to nawet w miare
    przyzwoita firma ale nigdy nie robiła dobrych kolumn. No a Onkyo, zwłaszcza
    seria Integra podłączona do odpowiednich kolumn, to już dwie klasy powyżej
    Marantz'a. No ale dla Ciebie jak widać wszystko czego powąchasz to od razu
    mistrzostwo świata. Masz po prostu tendencje do koloryzowania i nadużywania
    dużych słów. Być może można to leczyć :P