  • Data: 2013-10-17 10:01:17
    Temat: Re: Audio-voodoo
    Od: robot <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-16 02:33, Zakonspirowany pisze:

    > Nie. Brat ma cały zestaw Onkyo. Kupiony za grube pieniądze. Szwagier zestaw
    Marantz. Brat sobie kupił jakieś granitowe podkładki pod te kolumny. I nie brzmi to
    nawet w połowie tak dobrze, jak te szwagrowe Marantzy położone po prostu na dywanie.
    Nie przeczę, że gra to znakomicie, ale ten dźwięk jest jakiś sztuczny, plastikowy. Ja
    się siostry pytałem, czy szwagier nie chciałby wymienić tego zestawu na nowy, bo bym
    go odkupił, to powiedziała, że on je traktuje jak własne dziecko...

    Czyli tak:
    Skoro jeden zestaw Onkyo jest zły to znaczy, że wszystkie produkty audio Onkyo są
    złe.
    Skoro jeden zestaw Marantz jest "mistrzostwo" to znaczy, że wszystkie produkty audio
    Marantz są "mistrzostwo"

    Dobrze zrozumiałem?

    --
    pozdro