    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Audigy, głośniki 5.1 i azalia (długie)
    Date: Sat, 03 Jan 2009 15:04:02 +0100

    Dnia 03-01-2009 o 08:42:45 Radek D <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co ciekawe ostatnio na XP z Audigy też miałem problemy z dźwiękiem z
    > tylnych głośników ale byłem pewien, że to wina oprogramowania bo raz
    > miałem w nich dźwięk, a raz nie.

    creative ogolnie nawala ze sterami do starszych kart. jakis miesiac temu
    chcialem uaktualnic stery do poczciwego SB Audigy 2 bowiem ciagle
    pracowalem pierwotnych
    Po zainstalowaniu nowych ,dzwieku nie mialem w ogole. po kilku probach
    szlag mnie
    trafil i usunalem wszystkie stery. po czym zainstalowalem stare z bodajze
    2003
    czy 2004 ktore dostalem razem z karta czyli te co caly czas byly

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.