  • 11. Data: 2015-11-21 12:33:39
    Temat: Re: Audi a8 4.2 - kapie olej?
    Od: gLupel <g...@w...eu>

    W dniu 2015-11-21 o 10:45, Cavallino pisze:

    > Może zrozumiesz, że zadając do tego stopnia kretyńskie pytania, nie masz
    > szans na sensowną odpowiedź.
    > Liczysz, że ktoś ma szklaną kulę, żeby w niej zobaczyć, skąd leci olej w
    > Twoim szrocie?

    hehe:) nawet nigdy takiego nie widziałeś , tylko jedynie swoje Punto :)
    Dbam o samochód, nie tak jak Ty, że nawet nie wiesz jak maskę otworzyć

  • 12. Data: 2015-11-21 12:35:27
    Od: gLupel <g...@w...eu>

    > Raczej nie - Karol jest z Siedlec a ten tu to scyzoryk jakiś.
    >
    > [...]
    Zgadza się, Jędrzejów k/Kielc.

  • 13. Data: 2015-11-21 12:51:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > hehe:) nawet nigdy takiego nie widziałeś , tylko jedynie swoje Punto :)
    > Dbam o samochód, nie tak jak Ty, że nawet nie wiesz jak maskę otworzyć

    punto akurat mam ja, on ma co innego. Ja przynajmniej jak mi kapie olej
    wsadzę łeb pod maskę i zobaczę gdzie jest najwyższe miejsce usyfione
    olejem - olej zwykle nie ścieka do góry. takim zachowaniem(obrażając)
    szybko co najwyżej możesz wpaść do plonkownic.

    Twoje pytanie powinno być mniej więcej takie(dla przykładu OFC):
    Kapie mi olej spod silnika. jedyne miejsce ubrudzone świeżym olejem to
    łączenie skrzyni biegów z silnikiem.

    lub

    Kapie mi olej spod silnika. Ubrudzona jest rura doloty powietrza przy
    turbosprzężarce ale przewody olejowe są suche.

    lub

    Kapie mi... etc.

  • 14. Data: 2015-11-21 13:10:52
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zgadza się, Jędrzejów k/Kielc.

    O, to tam miałem sprawę w sądzie za przekroczenie prędkości:)

  • 15. Data: 2015-11-21 13:33:43
    Od: gLupel <g...@w...eu>

    W dniu 2015-11-21 o 12:51, sirapacz pisze:

> [...]
    >
    > Kapie mi olej spod silnika. Ubrudzona jest rura doloty powietrza przy
    > turbosprzężarce ale przewody olejowe są suche.

    heheh cytuje sirapacz

    "ja ostatni raz w punto 1.3 diesel zmienialem hmmm....myślę, że ze 3-4
    lata temu. mam olej, mam filtry, nie mam czasu sie pobabrac. W
    kilometrach myślę, że będzie ze 40-50kkm "

    Gratuluje :)

  • 16. Data: 2015-11-21 15:13:03
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > hehe:) nawet nigdy takiego nie widziałeś , tylko jedynie swoje Punto :)
    > Dbam o samochód, nie tak jak Ty, że nawet nie wiesz jak maskę otworzyć

    No no, dbasz tak, że ci olej kapie:)
    W zasadzie i tak sam tego nie zrobisz to nie łaska pojechać do serwisu?
    Czy może stać cie było jedynie na zakup takiego auta za 10tys zł z roku
    1995?:)

  • 17. Data: 2015-11-21 15:22:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 10:16, PiteR pisze:

    > identyfikator czy to ty? :)
    >

    > Sprawdź czy w osłonie nie stoi już jeziorko. Latarka LED z Biedrony
    > za 6zł w dłoń i do boju.

    Przecież gość ewidentnie rżnie głupa a Wy się bulwerujecie że jak można
    być takim kretynem ;)

    Lewis

  • 18. Data: 2015-11-21 15:25:21
    Od: gLupel <g...@w...eu>

    > No no, dbasz tak, że ci olej kapie:)
    > W zasadzie i tak sam tego nie zrobisz to nie łaska pojechać do serwisu?
    > Czy może stać cie było jedynie na zakup takiego auta za 10tys zł z roku
    > 1995?:)

    To że olej kapie to nie moja wina, byłem w serwisie to powiedzieli że
    przy tych silnikach że jak spadnie pare kropel to nic sie nie dzieje
    dopuki nie bierze duzo oleju, a nie bierze tzn ok 0,6 od wymiany do wymiany.
    ps. samochod nie jest z 95 roku tylko z 2006 roku

  • 19. Data: 2015-11-21 15:49:34
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > przy tych silnikach że jak spadnie pare kropel to nic sie nie dzieje
    > dopuki nie bierze duzo oleju, a nie bierze tzn ok 0,6 od wymiany do

    No to trzeba było im powiedzieć, że łyka 2litry to może by się
    zainteresowali, wtedy nie musiałbyś takich dziwnych pytań tutaj zadawać.
    A jak nie potrafią to zmień serwis. Na prawdę nie rozumiem co to za
    problem wrzucić auto na podnośnik i zerknąć? W szanujących się serwisach
    to nic nie kosztuje.

  • 20. Data: 2015-11-21 17:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

> [...]
    > A jak nie potrafią to zmień serwis. Na prawdę nie rozumiem co to za
    > problem wrzucić auto na podnośnik i zerknąć? W szanujących się serwisach

    Panowie! Dopuki... Na prawde...