  • 1. Data: 2012-03-16 07:14:54
    Temat: Audi Q7 i zatrzaśnięty kluczyk wewnątrz
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Kolega włożył kurtkę z dokumentami i kluczykami do bagażnika, zatrzasnął
    i po zabawie......
    Serwis nic nie pomoże, zwłaszcza, że dokumenty są w tej samej kurtce.
    Czy jest jakiś patent na dostanie się do środka?
    Czy pozostaje tylko, żeby dowieźli mu drugi kluczyk z domu (jedyne 1000 km)?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-16 07:29:50
    Temat: Re: Audi Q7 i zatrzaśnięty kluczyk wewnątrz
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Czy jest jakiś patent na dostanie się do środka?
    > Czy pozostaje tylko, żeby dowieźli mu drugi kluczyk z domu (jedyne 1000

    taniej bedzie poszukać kogoś bliżej kto "potrafi" to zrobić - dorabianie
    kluczyków, fachowiec współpracujący z policją itp
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2012-03-16 07:45:08
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-16 07:29, glang pisze:
    > taniej bedzie poszukać kogoś bliżej kto "potrafi" to zrobić - dorabianie
    > kluczyków, fachowiec współpracujący z policją itp
    > pzdr
    > GL

    Jest w pobliżu serwis dorabiający klucze, ale bez dokumentów nie kiwnie
    palcem, a dokumenty też w środku.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-03-16 08:06:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 07:14:54 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Czy jest jakiś patent na dostanie się do środka?
    > Czy pozostaje tylko, żeby dowieźli mu drugi kluczyk z domu (jedyne 1000 km)?

    Najszybszy kurier lub przesyłka konduktorska.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2012-03-16 10:02:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-16 07:14, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy jest jakiś patent na dostanie się do środka?
    > Czy pozostaje tylko, żeby dowieźli mu drugi kluczyk z domu (jedyne 1000

    Wydawało mi się, że tam jest zabezpieczenie niepozwalające zamknąć
    samochodu jeśli w środku jest kluczyk. Ciekawa sprawa.

    A.

  • 6. Data: 2012-03-16 10:25:13
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.03.2012 07:14, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy jest jakiś patent na dostanie się do środka?
    > Czy pozostaje tylko, żeby dowieźli mu drugi kluczyk z domu (jedyne 1000

    Zobacz która szyba jest najtańsza i najszybciej dostępna. Zwróc tylko
    uwagę, czy jak wybijesz tę właśnie szybę to czy się dostaniesz tam gdzie
    chcesz:) - ale to jako ostateczność.

  • 7. Data: 2012-03-16 14:39:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-16 07:45, Jacek pisze:

    > Jest w pobliżu serwis dorabiający klucze, ale bez dokumentów nie kiwnie
    > palcem, a dokumenty też w środku.

    Zadzwonić na Policję i poprosić o asystę. Jak wydostanie dokumenty to je
    okaże i po sprawie. O ile się zgodzą oddelegować kogoś.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-03-16 17:08:06
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jest w pobliżu serwis dorabiający klucze, ale bez dokumentów nie kiwnie
    > palcem, a dokumenty też w środku.

    Dupa nie serwis...
    Jak nie ma innej rady - sprawdz na allegro ktora szyba najtansza i ta wybij!

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2012-03-16 17:15:26
    Od: " steve69" <s...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > W dniu 2012-03-16 07:14, Jacek pisze:

    > Wydawało mi się, że tam jest zabezpieczenie niepozwalające zamknąć
    > samochodu jeśli w środku jest kluczyk. Ciekawa sprawa.

    Jeśli otworzył z pilota TYLKO bagażnik, a następnie wrzucił kurtkę z
    kluczykiem w kieszeni do środka i zatrzasnął klapę, to "po ptokach".

    --
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2012-03-16 18:04:10
    Temat: Re: Audi Q7 i zatrza?ni?ty kluczyk wewn?trz
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-16 17:08, Pabl_o pisze:
    > U?ytkownik "Jacek"<n...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Dupa nie serwis...
    > Jak nie ma innej rady - sprawdz na allegro ktora szyba najtansza i ta wybij!

    od kierowcy.