  • Data: 2012-07-26 18:26:40
    Temat: Re: Audi B5 2.4 - opiniee
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-07-2012 o 12:04:59 Magiera <m...@g...pl> napisał(a):

    > Na wszystko s? faktury i rachunki z warsztatów. Przyzna? sie ?e bierze ok
    > 1,1 litra oleju na 10 tys km. Wiec my?le ze to nie jest du?o

    Nie znam się za badzo na silnikach, ale ja gównianymi francuzami (1,4 w
    pugu 306, i 1,9dci w scenicu) zrobiłem prawie 300kkm bez żadnych remontów
    silnika i dolewek miedzy wymianami. A tu takie CUDO jak audi i po 200km
    branie oleju to normalna sprawa? Jakiś remont silnika? - w dieslu? - on
    przy takim przebiegu jest ledwo dotarty :-)

    TG