eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi A6 - problem z akumulatorem. › Re: Audi A6 - problem z akumulatorem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Audi A6 - problem z akumulatorem.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1t489bujzm8up$.awanw4tmd2ca$.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 6 Apr 2015 18:52:15 +0200
    Message-ID: <2yhzsakfp4jl.1cs4rigqevhnb$.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1428335537 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 89.77.179.152:58657
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559428
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 6 Apr 2015 16:15:21 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Witam
    > Audi A6 4F 2,7 diesel, rocznik 2005. Syn się skarży że czasem (a
    > zwłaszcza w czasie deszczowej pogody) zdarza mu się nie odpalić maszyny
    > z powodu padu alumulatora. Aku ma niecałe 2 lata. Dziś zmierzyliśmy
    > napięcie (na przednich zaciskach pomocniczych, bo w tym Audi aku jest
    > gdzieś z tyłu) i wynosi ono:
    > 1. bez silnika 12,3
    > 2. bez silnika przy otwartych drzwiach (żarówka w drzwiach) 12,16
    > 3. silnik 800 rpm 14,2 (bieg jałowy)
    > 4. silnik 3000 rpm 14,2
    > Temperatura pomiaru ok. 7 stC, bryka stała dwie godz. od ostatniej
    > jazdy.
    >
    > Czy to coś komuś mówi?

    To nic nie mówi - potrzebujesz pomiaru przy jakimś konkretnym obciążeniu
    (np. włącz światła).
    A najlepiej też podczas rozruchu - i to jeden pomiar może być na zaciskach
    pomocniczych (chociaż lepiej by było bezpośrednio na rozruszniku), a drugi
    na akumulatorze.

    W sklepach z akumulatorami zazwyczaj mają urządzenia do pewnego określenia
    wydajności prądowej akumulatora którymi są w stanie bez takich
    eksperymentów zrobić taki pomiar.

    Bo winny może być akumulator, przewody między nim a rozrusznikiem, no albo
    sam rozrusznik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.04.15 18:30 wowa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: