-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Audi A6 - problem z akumulatorem.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1t489bujzm8up$.awanw4tmd2ca$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 6 Apr 2015 18:52:15 +0200
Message-ID: <2yhzsakfp4jl.1cs4rigqevhnb$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1428335537 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 89.77.179.152:58657
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559428
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 6 Apr 2015 16:15:21 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> Witam
> Audi A6 4F 2,7 diesel, rocznik 2005. Syn się skarży że czasem (a
> zwłaszcza w czasie deszczowej pogody) zdarza mu się nie odpalić maszyny
> z powodu padu alumulatora. Aku ma niecałe 2 lata. Dziś zmierzyliśmy
> napięcie (na przednich zaciskach pomocniczych, bo w tym Audi aku jest
> gdzieś z tyłu) i wynosi ono:
> 1. bez silnika 12,3
> 2. bez silnika przy otwartych drzwiach (żarówka w drzwiach) 12,16
> 3. silnik 800 rpm 14,2 (bieg jałowy)
> 4. silnik 3000 rpm 14,2
> Temperatura pomiaru ok. 7 stC, bryka stała dwie godz. od ostatniej
> jazdy.
>
> Czy to coś komuś mówi?
To nic nie mówi - potrzebujesz pomiaru przy jakimś konkretnym obciążeniu
(np. włącz światła).
A najlepiej też podczas rozruchu - i to jeden pomiar może być na zaciskach
pomocniczych (chociaż lepiej by było bezpośrednio na rozruszniku), a drugi
na akumulatorze.
W sklepach z akumulatorami zazwyczaj mają urządzenia do pewnego określenia
wydajności prądowej akumulatora którymi są w stanie bez takich
eksperymentów zrobić taki pomiar.
Bo winny może być akumulator, przewody między nim a rozrusznikiem, no albo
sam rozrusznik.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.15 18:30 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=