  • Data: 2012-03-07 09:38:22
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > To prawda, że w opowieściach (zwłaszcza właścicieli TDI ;) ) spalanie
    > spada do wartości ujemnych, ale serwisy takie jak spritmonitor to po
    > prostu rejestratory tankowań i przebiegu (plus kilka innych wspomagaczy) -
    > nie widzę powodu dla którego ludzie mieli by tam zaniżać sobie tankowania
    > o kilka litrów za każdym razem.

    Mi wystarczy lektura spalania ceedów crdi:
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/945-ce
    ed.html?fueltype=1&power_s=115&powerunit=2

    Jakbyś się nie starał, to średnie (na baku) rzędu 2-3 litrów, (a tak mają
    dziwolągi którym auta najmniej spalają) są po prostu NIEMOŻLIWE.
    Kiedyś starałem się pojechać kilkaset km na kropelce - do 4 czy 4,5 litra
    jesteś w stanie się zbliżyć, ale to wymaga jazdy 70 km/h prawie bez
    dotykania pedału gazu.

    A ktoś twierdzi że w ten sposób przejechał 1300 km na jednym baku i spaliło
    mu o połowę mniej?
    Tak jak ten typ tutaj:
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/280939.html

    Bullshit i nic więcej, nawet jeśli część trasy na holu jechał.