    From: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Audi A4 - pms,owo do sprzedazy ;-)
    Date: Wed, 26 Jan 2011 19:53:43 +0100

    W dniu 2011-01-26 19:21, koziel pisze:
    > widzisz Drogi Kolego - mylisz sie z tym, ze silnik byl myty. Akurat
    > zdjecia pochodza z jesieni i poza umyciem auta i odkurzeniem - nic
    > wiecej nie bylo przy nim robione. A powiedz mi, w swoim 2,5 latku
    > miales od dolu oslone silnika?? bo w moim aucie byla do zimy, ale
    > niestety zostawilem ja ktoregos razu na drodze.
    Tylko nie mów mi, że ta komora silnika nie była myta i tak wygląda od 14
    lat - pewnie zaraz powiesz, że u Ciebie nawet się nie kurzy jak jeździsz
    autem :-) Ja miałem nawet w 10-cio latku całą osłone a w dwóch obecnych
    też mam(ale to prawie nówki), ale ona nie chroni przed kurzem czy
    większym błotem, zaciekami ze spływającej wody itp.
    > Wiesz, auta nie
    > widziales, a juz wydajesz opinie.
    Nie wydaje opinii i nie oceniam Twojego auta czy ogłoszenia tylko pisze
    co mnie wkurza. Kupując auto używkę dla żony, wszytko co oglądałem (a
    oglądałem z górnego przedziału cenowego dla modelu i marki - szrot wiec
    odpadł na starcie) i miało mytą komorę silnika, wypastowane plastiki i
    nawoskowaną blachę, opony i gumy po przejażdżce i wizycie w SKP/ASO
    okazywało się mniejszym lub większym złomkiem :-( Kupiłem wreszcie auto
    takie jakie stało czyli nie wypucowane, z nieumytym silnikiem od
    pierwszego właściciela, który mówił otwarcie o stanie auta a nie starał
    się udowodnić iż 8,5 letnie auto jest igłą bez wad i jest tak czyste jak
    nówka z salonu :-) Znajomi mają podobne spostrzeżenia - niestety to wina
    handlarzy i komisantów - auto sie rozpada ale świeci się jak psu jajca :-)
    > Ja takze nie mam nic przeciwko, aby
    > potencjalny kupujacy zabral audi do SKP czy gdzie tam chce - akurat
    > stanu technicznego auta sie nie boje i nie sprzedaje bubla, jakich
    > pelno w ogloszeniach - ale o tym trzeba sie przekonac, ogladajac
    > samochod ;-)

    I to się ceni, jeszcze raz podkreślam - NIE OCENIAM TWOJEGO AUTA - bo na
    fotkach to można co najwyżej kolor auta zobabczyć a i to nie zawsze :-)
    Życzę szybkiej sprzedaży.
    > pozdrawiam:)

    Oskar Wilde