  • 1. Data: 2014-01-12 23:05:51
    Temat: Atrapa, grill, maskownica - które prawidłowe?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Witam,

    Atrapa, grill, maskownica - które z tych określeń jest najbardziej
    prawidłowe w odniesieniu do kratki zasłaniającej wlot z przodu maski?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2014-01-12 23:25:21
    Temat: Re: Atrapa, grill, maskownica - które prawidłowe?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 23:05:51 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    >

    > Atrapa, grill, maskownica - które z tych określeń jest najbardziej
    >
    > prawidłowe w odniesieniu do kratki zasłaniającej wlot z przodu maski?

    Sprzeczał się raz borsuk z dzikiem całe przedpołudnie.
    Czy się mówi motocykiel czy motocyk również.
    Aż sam bóbr spór rozstrzygnął autorytatywnie.
    I rzekł mówi się motur chociaż brzmi to dziwnie.

  • 3. Data: 2014-01-13 00:02:11
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-12 23:05, Mateusz Bogusz pisze:
    > Witam,
    >
    > Atrapa, grill, maskownica - które z tych określeń jest najbardziej
    > prawidłowe w odniesieniu do kratki zasłaniającej wlot z przodu maski?

    Kratka ozdobna

    http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=51137200
    727

  • 4. Data: 2014-01-13 00:22:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 00:02:11 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

    > Kratka ozdobna
    >

    > http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=51137200
    727

    Chyba nie https://www.google.pl/search?q=kratka+ozdobna&client
    =firefox-a&hs=2cq&rls=org.mozilla:pl:official&source
    =lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QyPTUp_CG8KD4ASqloCACA&ved=0C
    AkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=659

  • 5. Data: 2014-01-13 02:00:46
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Atrapa, grill, maskownica - które z tych określeń jest najbardziej
    > prawidłowe w odniesieniu do kratki zasłaniającej wlot z przodu maski?

    Atrapa musi być czegoś.
    W tym przypadku (trochę bez sensu) jest to atrapa chłodnicy.

    JK

  • 6. Data: 2014-01-13 07:14:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    >
    > Atrapa, grill, maskownica - które z tych określeń jest najbardziej
    > prawidłowe w odniesieniu do kratki zasłaniającej wlot z przodu maski?

    Krata wlotu powietrza.
    Przynajmniej tak się to oficjalnie nazywało jako część zamienna do PF
    125P, nawet te "okulary" - tam było dopisane "strona prawa" (albo lewa).
    No - ale to nazewnictwo pochodziło z czasów, gdy krawat, to był "zwis
    męski".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2014-01-13 07:15:50
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-13 02:00, JK pisze:

    > Atrapa musi być czegoś.
    > W tym przypadku (trochę bez sensu) jest to atrapa chłodnicy.

    To było dawno temu, np. jeszcze w MB W115 (
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W114 )
    - kiedy faktycznie udawało chłodnicę.
    Nie wiem jak jest w ostatnich R-R, ale tam zdaje się przez długi czas
    naprawdę była chłodnica.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.