  • Data: 2010-05-07 11:08:44
    Temat: Re: Atmega8L - przetaktowanie
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam,
    >czy ATMEGA8L-8AU zasilona z 5V pogoni z kwarcem 16Mhz
    >( czyli tak jak ATMEGA8-16AU) ? Mam trochę 8L i chce je "wypchnąć"
    >w urządzeniu w którym dotychczasowo pracowała 8-ka.

    Cześć,

    Ostatnio przypadkiem zupełnie przetaktowałem 2313
    Wszystko działało poprawnie poza zapisem i odczytem do wewnętrznęgo eeprom.
    Poza tym, nie widziałem, nic złego.
    Zależy co chcesz robić tą atmegą, jeśli chcesz użyć UARTU, ADC, PWM
    to napewno bezpieczniej użyć 16AU, a małe toto, więc łatwo przelutujesz,
    choć z opisu wnioskuję, że jesteś przed montażem.

    Pozdrawiam Michał.