    From: "Jacek" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Atmega i problem z czujnikiem pojemnościowym
    Date: Mon, 28 Dec 2015 07:55:27 +0100

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n5lrp3$fp2$1@dont-email.me...

    > Pójdzie na Atmega8? Schody u mnie zakręcają, musiałbym dać 2 kamery. Na
    > razie szykuję się na wersję z nadajnikiem częstotliwości z drutu
    > rozciągniętego wzdłuż schodów i odbiornikami w stopniach.

    Pójdzie na każdym procku, kamera ma tę zaletę iż pierwszy stopień można
    zapalić gdy ktoś zbliży się na 50cm czy metr do 1 stopnia i zawsze wykryje
    zmianę, nie zależnie od prędkości czy wielkości stopy.
    Osobiście uważam iż podświetlenie powinno wyprzedzać o 2-3 stopnie idącego
    a nie dopiero gdy stanie na stopniu się zapalać ale o gustach się ne
    dyskutuje...
    --
    jacek