  • Data: 2015-12-28 16:06:47
    Temat: Re: Atmega i problem z czujnikiem pojemnościowym
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pójdzie na każdym procku, kamera ma tę zaletę iż pierwszy stopień można

    Jeszcze nie wiedziałem żeby ktoś podpinał kamerę do atmegi8 co nie
    znaczy że się nie da, idę o zakład że prędzej opanuję obsługę ADC
    aniżeli kupie/dostanę/podłączę/obsłużę kamerę.

    > zapalić gdy ktoś zbliży się na 50cm czy metr do 1 stopnia i zawsze wykryje
    > zmianę, nie zależnie od prędkości czy wielkości stopy.

    Tak, da się, można też użyć czujki IR, mikrofalowej itd, tylko to
    przerost formy nad treścią.

    > Osobiście uważam iż podświetlenie powinno wyprzedzać o 2-3 stopnie idącego
    > a nie dopiero gdy stanie na stopniu się zapalać ale o gustach się ne
    > dyskutuje...

    Chyba nie czytałeś wątku od początku.

    --
    AlexY