  • 11. Data: 2017-06-12 15:07:11
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 13:18:42 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Jezdze na osm-owych.
    >Bardzo sobie chwale. Zjezdzilem z nia polski kawałek, kawałek czech i
    >do tego jakies testy za oceanem.
    >Wszystko darmo i całkiem ok. Te mapy maja czasem jakieś dziwności ale
    >raczej najgorsze co może cie spotkac to dodatkowy kilometr lub dwa...

    No, jak pamietam, to wybor trasy byl taki sobie, potrafila zaskoczyc.

    Ale ... ma tego asystenta ?

    https://www.dobreprogramy.pl/MapFactor-GPS-Navigatio
    n,Program,Android,64625.html
    Chyba ze to ta ikonka z 319m - duza strzalka w lewo, a mala w prawo to
    nastepny skret czy pasy w inne strony ?

    J.

  • 12. Data: 2017-06-12 15:11:27
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 15:07:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    n,Program,Android,64625.html
    > Chyba ze to ta ikonka z 319m - duza strzalka w lewo, a mala w prawo to

    http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.pn

    Ma :)

    Ale nie gada na którym pasie masz jechać, Tylko pokazuje.

    On ma sporo mozliwosci ustawienia jak ma trasy tyczyc.
    Mozna wylaczyc autostrady, drogi platne itp.
    Do tego wpisuje mu sie ile srednio wynosza predkosci na poszczegolnych klasach dróg i
    od tego liczy prognoze dojazdu.

    Ogólnie zachęcam, instaluje sie paroma pacnieciami, potem sciaga mapy (dla polski
    jakieś 400MB) - trzeba miec tyle miejsca w fonie.

  • 13. Data: 2017-06-12 15:12:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 15:07, J.F. pisze:

    " Program po polsku, nawigacja po polsku, asystent pasa ruchu, POI,
    ostrzeganie przed radarami itp. Naprawdę bardzo dobra nawigacja."

    Tak piszą w komentarzach.

    Na razie dopiero pobieram :-)

  • 14. Data: 2017-06-12 15:28:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Jun 2017 06:11:27 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ogólnie zachęcam, instaluje sie paroma pacnieciami, potem sciaga mapy (dla polski
    jakieś 400MB) - trzeba miec tyle miejsca w fonie.

    Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
    traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

  • 15. Data: 2017-06-12 15:44:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 15:28, r...@k...pl pisze:
    > Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
    > traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

    Czyli co?
    Yanosik do radarów
    Google do traffica
    Automapa do numerów domów
    a OSM do wioskowych zadupi

    Załamka

  • 16. Data: 2017-06-12 16:18:21
    Od: s...@g...com

    om>, s...@g...com

> [...]
    >
    > Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
    > traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

    Ano trafica nie ma.

    Ale to jest ficzer o poziom abstrakcji wyżej niż nawigacja.
    Jak trafica komus trzeba to juz niestety trzeba liczyc sie z kosztami.

  • 17. Data: 2017-06-12 16:26:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Czyli co?
    >Yanosik do radarów
    >Google do traffica
    >Automapa do numerów domów
    >a OSM do wioskowych zadupi
    >Załamka

    Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.
    Ale tylko w Polsce.

    Po ruszeniu w swiat warto miec jakas rezerwe nie wymagajaca internetu
    ... choc w EU ten internet coraz tanszy.

    J.

  • 18. Data: 2017-06-12 18:02:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-06-2017 o 12:31, z pisze:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
    > automapy?

    I-go.

  • 19. Data: 2017-06-13 09:27:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 13:26, kosmos pisze:
    > Jeśli dobrze rozumiem o co pytasz, to NaviExpert to ma.

    Po pierwszym pobieżnym teście NIE MA.
    Przekopałem ustawienie i nie widzę.
    Że co? Zadupie typu Lublin? :-)

  • 20. Data: 2017-06-13 09:41:55

    Tue, 13 Jun 2017 09:27:54 +0200, w
    <593f93fa$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Po pierwszym pobieżnym teście NIE MA.
    > Przekopałem ustawienie i nie widzę.
    > Że co? Zadupie typu Lublin? :-)

    Jakim teście? Chcesz test to wyjedź na drogę.
    W ustawieniach nic chyba nie znajdziesz, pokazuje się zawsze.