eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAsystent GoogleRe: Asystent Google
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Asystent Google
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5c39ac3c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <5c3dd85d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <5c3e037f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...com>
    <5c3efe52$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <5c3f9495$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    <q...@4...com>
    <5c41af1c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1tgfm$m21$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 19 Jan 2019 09:33:14 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q1tgfm$m21$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 30
    Message-ID: <5c42dffc$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.118.33
    X-Trace: 1547886588 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 501 188.33.118.33:1183
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1088183
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-18 o 21:28, Animka pisze:
    >
    >> Faktycznie, i u mnie trudno zobaczyć jakąś wyższość Asystenta nad
    >> poprzednikiem czyli Google Now.
    >
    > Ja mam natomiast aplikację "wyszukiwanie głosowe". Nie wiem jak ona mi
    > wlazła do telefonu, ale bardzo przydatna jest. Powiem coś i już mi
    > wyszukała :-)
    > Na asystenta jeszcze nie mam ochoty, bo denerwuja mnie w telefonie
    > różne szczekacze.
    >
    > W Orange na infolinii podłączyli jakiegoś robota odbierającego
    > połączenia i łączcego z działami. szczekał jak najęty, więc w nerwach
    > powiedzialam mu sp-dalaj (rozmowa nagrywana) i się rozłączyłam.
    > Zadzwoniłam ponownie i wreszcie odezwała sie normalna żywa osoba.
    > Pewnie przed chwilą się śmiała.
    >
    >
    >
    >

    To wyszukiwanie to chyba to samo co Google Now, i jest to elementem
    systemu. A o ile spełniasz pewne kryteria to Asystent zawita i u Ciebie
    bez względu na to masz na to ochotę.

    Co do Orange to większych debilów na infolinii nie spotkałem w żadnej
    innej firmie. Tak że osobiście zastanawiał bym się co wybrać - jazgot
    automatycznej szczekaczki czy bajdurzenia kompletnie niekompetentnych
    matołów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: