  • Data: 2010-02-06 14:35:35
    Temat: Re: Asus P7P55D i problem z pamięciami.
    Od: "maX" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Onufry Zagloba" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1f895813-1f8f-45d6-af74-fb2554db08bb@z41g2000yq
    z.googlegroups.com...
    > Po tej
    > operacji i przy identycznych ustawieniach BIOSu jak poprzednio
    > komputer stał się wyjątkowo niestabilny - samoczynne restarty po kilku
    > minutach pracy, niezależnie od obciążenia maszyny.

    Chyba ci sami ludzi pisali bios do 785 Asusa, bo miałem identyczny problem z
    nowym biosem (bsody po kilku minutach pracy). Tyle że u mnie mozna
    downgradowac bios, przynajmniej wbudowanym w płytę flasherem (który w
    dodatku obsługuje HDD z NTFS, choć w manulau pisze że tylko pamieci masowe z
    FAT16/32)

    > Na forum Corsaira znalazłem

    Asus ma własne forum dyskusyjne (zarówno ango- jak i polskojęzyczne) o
    każdym swoim produkcie indywidualnie (na english forum jest dużo wiecej
    postów z pytaniami / odpowiedziami). Zobacz czy inni userzy tez zgłaszają
    ten problem i jak sobie z nim poradzili.