    From: Onufry Zagloba <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Asus P7P55D i problem z pamięciami.
    Date: Fri, 5 Feb 2010 06:48:54 -0800 (PST)

    On 5 Lut, 01:55, Michal Lukasik <m...@t...pl> wrote:

    > Piszesz o wynalazkach pod Windows?
    > W zależności czy to Award czy AMI użyj ich narzędzi pod DOS i bez żadnego
    > problemu wgrasz starszą wersję.

    Nie. Piszę o wynalazkach pod DOSa dostarczonych przez Asusa i
    wbudowanych w BIOSie (ezflash się to nazywa, o ile pamiętam). Starsza
    wersja, czyli afudos pozwalał na downgrade, ale niestety nie obsługuje
    P7P55D. Programów od AMI wolę nie próbować - komputer JESZCZE działa i
    wolałbym tego stanu nie zmieniać.

    > CPU na pewno nie - bo niby jak?

    i7 zawiera kontroler pamięci i łączy się z DIMMami bezpośrednio. Więc
    podniesienie napięcia pracy pamięci ma/może mieć wpływ na procesor.

    > Pamięci zaś skraca to żywotność, ale w takim stopniu, że możesz się tym w
    > ogóle nie przejmować (oczywiście póki mieści się to w zakresie napięć
    > podanych przez producenta).

    Dzięki.

    Onufry.