eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Asus Max zrestartował się...Re: Asus Max zrestartował się...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Asus Max zrestartował się...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <o26vtq$922$1@node1.news.atman.pl>
    <5847d094$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <o29k0h$tsl$2@node1.news.atman.pl>
    <584aa6fa$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <o2eca3$4r8$2@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 9 Dec 2016 18:37:55 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o2eca3$4r8$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 98
    Message-ID: <584aebe1$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-43-147.play-internet.pl
    X-Trace: 1481305058 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 5.173.43.147:1527
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4694
    X-Received-Body-CRC: 606667016
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1079225
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-12-09 o 14:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 584aa6fa$0$15197$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.
    >
    >> Chyba?;-)
    >
    > Nie pamiętam żadnego restartu, ale być może po prostu zapomniałem.
    > Softowo jest dobry. Zły złomowo:
    >
    > - ciemny ekran
    > - niechlujne wykonanie
    > - słaby akumulator
    > - 1 GB ,,dysku'', choć tablet ma 16 GB

    Czyli - nie restartuje się.

    >
    >>>> Telefon też z nie najwyższej pąki.
    >
    >>> Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
    >>> Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.
    >
    >> Bardzo przepraszam - mój się nie restartuje..
    >
    > Nie kwestionuję tego i nie uważam Acera za złego producenta.

    Ja też nie twierdzę że Acer to jakaś superporządna firma. Gdyby taka
    była to zostawiałaby swoich klientów bez aktualizacji oprogramowania..

    >
    >> A swoja drogą, miałem już łącznie kilkanaście telefonów,
    >> i gdyby nie ten ostatni model to nie uwierzyłbym że są
    >> jakieś aparaty które się nie restartują czy zawieszają..
    >
    > Asus na razie zrestartował się jeden raz.
    >
    > Ale VoIPy pracują na nim źle. Telefon kupiłem w Polsce, więc mam support?
    > Owszem ;) -- polecono mi ,,przywrócenie ustawień fabrycznych'...
    > (między innymi -- powrót do Androida 5)

    Nie znam się za mocno, ale zdaje się że chyba powrót do wcześniejszej
    wersji systemu domowym sposobem jest raczej nie do wykonania..

    >
    > -=-
    >
    > Mój Asus *chyba* ma przewagę w jednym punkcie nad Twoim Acerem -- ma
    > szkło GG4.
    > Gniotsa, nie łamiotsa ;) i odporne na drapanie miękkimi przedmiotami.
    > (podatne na zadrapania zwykłym piaskiem)

    I na pewno w wielu innych sprawach. Asus (ten Asus) to telefon dużo
    bardziej przystosowany do dzisiejszych realiów niż mój telefon, którego
    produkcję rozpoczęto jakieś 4 lata temu.
    Tak w sumie jedyne z czego w nim jestem zadowolony to bateria i jakość
    nagrywanych filmów. Reszta to przeciętność, ani lepsze ani gorsze od
    innych.

    >
    > -=-
    >
    > Ogólnie z tego telefonu jestem zadowolony i chyba w przyszłości
    > chętnym okiem będę spoglądał na Asusa.
    >
    > BTW supportu -- swego czasu zwróciłem się do przedstawiciela Asusa
    > z pytaniem dotyczącym płyty głównej desktopa o otrzymałem odpowiedź.
    > Pod tym względem wszystko w Polsce upada!!!!
    >
    > -=-
    >
    > Przymierzając się do wymiany balkonowych hybryd, odciąłem sobie drogę
    > do jednej z tych hybryd.
    > Miałem (ustawione przed laty przez siebie samego) ograniczenia
    > adresowe i przestawiłem hybrydę
    > tak, że mogłem do niej dostać się tylko poprzez adres przeze mnie
    > zabroniony -- pozostał tylko
    > twardy restart, czyli przywrócenie ,,ustawień fabrycznych''. Chcąc
    > wiedzieć, jak taki restart
    > wykonać, zajrzałem do netu a tam... Facet żali się supportowi na to,
    > że choć postępuje właściwie,
    > hybryda nie łapie z nim kontaktu... Po jakimś czasie facet obwieszcza,
    > że winna była przeglądarka
    > netowa i **dopiero wówczas** support mu odpowiada... Fajne!!!
    >

    Asus też ma w głębokim poważaniu klientów. Kupiłem do laptopa tej firmy
    dodatkowy dysk SSD, lapek ma około 3 lat a BIOS go nie widzi. Telefon
    do serwisu - i " nie przewidujemy aktualizacji tego sprzętu". O jakości
    serwisowych usług już chyba tu kiedyś pisałem.. Mam także w stacjonarnym
    kompie Płytę Główną Asusa, tutaj także olewają klienta - od 4 lat nie ma
    już aktualizacji BIOSu. Dla porównanie - w innym kompie sprzed 12 lat
    BIOS nadal ma aktualizację, Płyta malej nieznanej firmy Shuttle..

    W kwestii resetu to nie do netu, a trzeba zajrzeć do menu - ustawienia i
    tam wybrać odpowiednia opcję..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: