  • Data: 2010-06-25 22:53:57
    Temat: Re: Astra G układ chłodzenia
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie nie wiem czy to moduł chłodzenia nie dostaje tej informacji (163)
    > czy ECU.

    00163 jest w module chłodzenia,

    > Jutro jeszcze sprawdze wtyczkę dochodzącą do czujnika temp. cieczy, bo
    > podobno ma mieć 5V natomiast sam czujnik powinien miec rezystancje
    > 2000-3000 Ohm przy okolo 20 st i chyba 200-300 Ohm przy 90 st lub na
    > odwrót.

    też tego nigdy nie wiem, inna sprawa że może coś chwilowo nie łączyć a
    jeżeli tak jest to ciężko będzie to wyłapać, a to dana która może być
    krytyczna dla ECU więc jeżeli jej nie będzie silnik będzie gasł,

    > Moduł rozebrany i w środku czytsty jak z fabryki, nawet pyłek kurzu sie
    > nie
    > dostał. Chyba że jeden z przekaźników które są w środku modułu padł ale
    > tego nie sprawdzę bo zbytnio nie wiem jak.

    to tym bym się nie martwił, gdybyś widział jak czasem wyglądają moduły
    wewnątrz to byś się za głowę złapał ;-)

    brat