eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAstra G kombi - zawieszenieRe: Astra G kombi - zawieszenie
  • Data: 2010-11-07 11:41:50
    Temat: Re: Astra G kombi - zawieszenie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek_P wrote:

    > Autko zrobiło 230 kkm i zaczyna się zachowywać jak furmanka,
    > a dodatkowo tłucze się niemożebnie.
    >
    > Pytanie: z jakiego rzędu kosztami remontu zawieszenia muszę
    > się liczyć? I dodatkowo: co warto przy tej okazji zrobić,
    > aby za chwilę nie grzebać znowu.

    Miałem tak samo przy podobnym przebiegu.
    Wcześniej wymieniane były ze dwa, trzy razy
    tylko sworznie i tuleje wahaczy z przodu. Pojechałem na szarpaki i
    okazało się, że do wymiany: amortyzatory tył
    (przód trzymał normy) i łączniki stabilizatora przód.
    Po wymianie wrażenie ciągnięcia pustej przyczepki z tyłu znikło,
    poprawiła się nieco sterowność przodu
    (przedtem przejeżdżając przez torowisko miałem wrażenie,
    że kierownicą można kręcić, a auto jedzie gdzie chce)

    Ale nie jest tak, że komfort jakoś drastycznie wzrośnie.
    Z tyłu tłukło się niemiłosiernie, bo auto wcześniej woziło
    spore ładunki w bagażniku, więc można było oczekiwać,
    że wymiana da poprawę.
    Kosztu nie pamiętam, bo wymieniałem tez olej i filtry,
    coś około 500-600 z materiałami. Można próbować
    wymienić tuleje wahaczy z przodu, bo jak pamiętam wcześniej,
    zawsze po takiej wymianie było lepiej w sensie "tłuczenia się",
    ale też cała reszta była młodsza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: