eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-16 11:55:10
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dokładnie o to mi chodzi :) Np w serwisie w miasteczku Rosolina Mare
    > (Włochy) za wymianę alternatora wołają 150euto aż strach sie zapytać ile
    > kosztuje sam alternator :)
    No tak. Nam tydzień temu padła w Vitku chłodnica podczas dojazdu do miejsca
    wypoczynku we Włoszech - koszt 1300E.
    Czy holowanie do domu by cokolwiek załatwiło? Rezygnacja z wakacji?
    Chyba tylko przypadek w drodze powrotnej mógłby byc w ten sposób
    zrealizowany. Przeważnie nie jest Ci obojętne czy jesteś zmuszony wracać z
    autem czy ktoś Ci to szybko zrobi na miejscu w najbliższym warsztacie.
    Jeśli ten pakiet obejmuje wybór najbliższy warsztat lub dom to może to mieć
    sens. Z drugiej strony musi to mieć też uzasadnieie biznesowe dla
    oferujących taki assistance(jakies ograniczenia dla świadczenia takiej
    usługi) bo nie wyobrażam sobie żeby mieszkaniec Lizbony będąc na wycieczce w
    Tallinie lub ktoś z Liverpoolu będąc w Stambule mógł bez żadnych dopłat
    poprosić o transport samochodu do miejsca zamieszkania :)

    Kub@