  • 51. Data: 2009-02-21 23:05:05
    Temat: Re: Asambler Z80
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Sat, 21 Feb 2009 23:22:57 +0100, "mehor"
    <mehor@_nospam_wp_nospam_.pl> wrote:

    >Uzytkownik "A.L." <a...@z...com> napisal w wiadomosci

    >No a masz jakis problem ze ktos jest twoim szefem. Widocznie ty na jestes za
    >waski zeby nim byc. jezeli sie nie zgadzasz z takim losem to go zmieniaj an nie
    >smaruj swojego zmartwienia na grupach.

    Pierdziel sie.

    A.L.

  • 52. Data: 2009-02-22 19:29:58
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > co ty bredzisz czlowieku. doktorat w IT PRAKTYK, nie "papierek teoretyk"
    > naprawde dobrze zarabia 10k zl to poczatek jego kariery.

    to znaczy ma dr czy nei ma dr?

    dr - to tytul naukowy, a nie zawodowy ;) wiec raczej jest teoretykiem a nie
    praktykiem

    Rf

  • 53. Data: 2009-02-22 20:12:13
    Od: Daniel Janus <p...@n...korpus.pl>

    Dnia 22.02.2009 Rafal(sxat) <g...@o...pl.usunto> napisał/a:

    > dr - to tytul naukowy

    Nieprawda. Jedynym tytułem naukowym jest tytuł profesora.

    --
    Daniel 'Nathell' Janus, m...@n...korpus.pl, http://korpus.pl/~nathell
    We made a big mistake 300 years ago when we separated technology and

  • 54. Data: 2009-02-22 20:24:39
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Nieprawda. Jedynym tytułem naukowym jest tytuł profesora.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tytu%C5%82_naukowy

    powiedz to im :) a jesli nie potrafisz to stawiam ze jest...

    Rf

  • 55. Data: 2009-02-22 20:26:47
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > medrcy z niedofinasowanych uczelni panstwowych, ewentualnie z jakiegos
    > prywatnego studium pseudoinformatycznego.

    na prywatnych uczelniach jedyne co jest psudo to egzaminy, cala reszta jest
    prowadzona na duzo wyzszym poziomie niz na panstwowych uczelniach
    zaczynajac od wykladow, cwiczen/laboratoriow a konczac na kontaktach z
    kadra...

    Rf

  • 56. Data: 2009-02-22 20:39:29
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rafal(sxat)"
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Tytu%C5%82_naukowy
    >
    >powiedz to im :) a jesli nie potrafisz to stawiam ze jest...

    A może byś tak sam przeczytał to, co przytaczasz jako argument, co?

    --
    Kruk@ -\ | Borg virus detected. (A)assimilate? (Y/y)
    }-> epsilon.eu.org |

  • 57. Data: 2009-02-22 20:41:20
    Od: Daniel Janus <p...@n...korpus.pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Tytu%C5%82_naukowy
    >
    > powiedz to im :) a jesli nie potrafisz to stawiam ze jest...

    Ależ tam dokładnie to jest napisane!

    --
    Daniel 'Nathell' Janus, m...@n...korpus.pl, http://korpus.pl/~nathell
    Perl is "311 code" (chmod 311 *.pl); writer can write and execute,

  • 58. Data: 2009-02-22 21:00:26
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Ależ tam dokładnie to jest napisane!

    faktycznei pisze stopien ;)

    Rf

  • 59. Data: 2009-02-22 21:19:06
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 22 Lut, 21:26, "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> wrote:

> [...]
    > prowadzona na duzo wyzszym poziomie niz na panstwowych uczelniach
    > zaczynajac od wykladow, cwiczen/laboratoriow a konczac na kontaktach z

    Znam publiczne uczelnie, na których są pseudo i wykłady
    i egzaminy. :)

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 60. Data: 2009-02-23 11:10:26
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    >Znam publiczne uczelnie, na których są pseudo i wykłady
    >i egzaminy. :)

    tos mnie zaskoczyl ;)

    Rf