  • 41. Data: 2009-02-14 18:18:54
    Temat: Re: Asambler Z80
    Od: "bebe" <b...@n...com>

    Uzytkownik "A.L." <a...@z...com> napisal w wiadomosci
    news:jb0ep4lj3c57sefakovjtbsi8ifcer93dn@4ax.com...
    > On Sat, 14 Feb 2009 18:10:20 +0100, "bebe" <b...@n...com> wrote:

    > Rozumiem ze ejstes szefem "Information technology Department" w ZUSie?

    Nie, jestem finansowo zalezny od ZUS ze wzgledu na swiadczenie emerytalne :-).

  • 42. Data: 2009-02-14 19:39:50
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Rozumiem ze ejstes szefem "Information technology Department" w ZUSie?
    > Cy to nie ZUS oglosil ostatnio przetarg na zakup miliona dyskietek?

    myslicie ze to bylo mu potrzebne? poprostu ktos z zarzadu z dawnych lat
    zbieral dyskietki i jakos musial to sprzedac po cenach "promocyjnych"
    ;)

    Rf

  • 43. Data: 2009-02-14 21:23:06
    Od: r...@v...pl

    > Szukam osoby która piszę programy w asambler z80 ,mam do zrobienia
    > zadanie na zaliczenie ,

    Ciekawe czy to jakiś ułomny student, czy prowokator, czy dowcipniś próbujacy
    komuś szargać nazwisko. Tak czy siak żenada.

  • 44. Data: 2009-02-14 23:27:47
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Ciekawe czy to jakiś ułomny student, czy prowokator, czy dowcipniś
    próbujacy
    > komuś szargać nazwisko. Tak czy siak żenada.

    takie mamy uczelnie, i zapewniam ze to ani prowokacja ani dowcip tak jest i
    narazie nie szykuje sie na zmiane...

    Rf

  • 45. Data: 2009-02-17 23:01:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    darkelf pisze:

    > 10000zł netto?

    No jest to jak najbardziej do osiągnięcia.
    Z tym że nie mówię o człowieku tuż po studiach, a kimś z kilkuletnim
    doświadczeniem w zawodzie (porównując staż pracy z kimś kto zdążył
    zrobić doktorat i zagrzać sobie miejsce na uczelni)

  • 46. Data: 2009-02-18 07:19:00
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 12 Lut, 14:27, "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> wrote:

    > nie powiedzial jednej rzeczy:
    >
    > - najczesciej doktorat w polsce przeszkadza w zdobyciu pracy wiec sie go
    > ukrywa i nikt o tym nie wie,
    > - jak dostanie 3 na lapke to gora - wiem wiem... brednie ale takie sa realia

    Takie sformułowania są bez sensu. W jakiej branży? Jakie stanowisko?
    W IT 3 na rękę dla doktora oznacza, że albo to jest doktor nauk
    humanistycznych jako
    sekretarka albo pracuje jako sekretarka.

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun [ http://wlogsolutions.pl ]

  • 47. Data: 2009-02-21 22:20:38
    Od: "mehor" <mehor@_nospam_wp_nospam_.pl>

    > Ta PJWSTK to aż taka mizeria, że student po zajęciach nawet paru rozkazów w
    > asemblerze nie umie sklecić?

    Jakie PJWSTK?, czlowieku to jest uczelnia informatyczna a nie kierunek
    informatyczny. Tam nie ma przymusu zeby smigac po asemblerze, ktos jest dobry w
    grafice to ksztalci sie w tym kierunku. Tu raczej pachnie mi jakas bidna
    politechnika czestochowska albo jakas pseudoinformatyka w kaliszu. PJWSTK jest
    jedna z lepszych uszeni informatycznych i ludzie tam maja wybor i mozliwosci
    ksztalcenia sie w tym kierunku w jakim chca.

  • 48. Data: 2009-02-21 22:22:57
    Od: "mehor" <mehor@_nospam_wp_nospam_.pl>

    > Na pewno osiagnie. Zostanie twoim szefem.

    No a masz jakis problem ze ktos jest twoim szefem. Widocznie ty na jestes za
    waski zeby nim byc. jezeli sie nie zgadzasz z takim losem to go zmieniaj an nie
    smaruj swojego zmartwienia na grupach.

  • 49. Data: 2009-02-21 22:27:23
    Od: "mehor" <mehor@_nospam_wp_nospam_.pl>

    Użytkownik "Rafal(sxat)" <g...@o...pl.usunto> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukrywa i nikt o tym nie wie,
    > - jak dostanie 3 na lapke to gora - wiem wiem... brednie ale takie sa realia

    co ty bredzisz czlowieku. doktorat w IT PRAKTYK, nie "papierek teoretyk"
    naprawde dobrze zarabia 10k zl to poczatek jego kariery.

  • 50. Data: 2009-02-21 22:32:19
    Od: "mehor" <mehor@_nospam_wp_nospam_.pl>

    Użytkownik "bebe" <b...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie no to chyba jakas prowokacja autora watku. Bardzo dawno temu znalem
    > srodowisko PJWSTK i jezeli to nie zart to albo zwolnili tam polowe dobrej
    > kadrej albo kasa zakleila im oczy. Kiedys jak ktos juz skonczyl ta uczelnie to
    > naprawde mial w informatyce troche do powiedzenia i potrafil sobie radzic z
    > roznymi problemami z dziedziny IT. Autorze watku jezeli jestes studentem
    > jakies "informatyki" to czym predzej zmien kierunek bo takim podejsciem NIGDY
    > nic nie osiagniesz w IT.

    Nie prowokacja autora tylko czyjas zgadywanka. Takie pytania zadaja co najwyzej
    medrcy z niedofinasowanych uczelni panstwowych, ewentualnie z jakiegos
    prywatnego studium pseudoinformatycznego.