  • 31. Data: 2009-02-10 13:55:27
    Temat: Re: Asambler Z80
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Tue, 10 Feb 2009 08:56:16 +0100, "Jan Kowalski"
    <j...@o...pl> wrote:

    >U?ytkownik "bedziu" <m...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    j.googlegroups.com...

    >A kto teraz u?ywa Z80?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Z80#In_embedded_systems
    _and_consumer_electronics

    rozdzial

    [edit] In embedded systems and consumer electronics
    The Zilog Z80 has long been a popular microprocessor in embedded
    systems and microcontroller cores, where it remains in widespread use
    today. The following list provides examples of such applications of
    the Z80, including uses in consumer electronics products.

    i dalej ze dwie strony...

    A.L.

    P.S> Poza tym, Z80 jest bardzo dobry do nauczania bo a) niewielki b)
    logiczny

  • 32. Data: 2009-02-12 10:42:54
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Potem doktor dostanie 2500 za asystenturę, podczas gdy w prywatnej
    > firmie można spokojnie dostać 10000.

    10000zł netto?

  • 33. Data: 2009-02-12 13:27:15
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > 10000zł netto?

    nie powiedzial jednej rzeczy:

    - najczesciej doktorat w polsce przeszkadza w zdobyciu pracy wiec sie go
    ukrywa i nikt o tym nie wie,
    - jak dostanie 3 na lapke to gora - wiem wiem... brednie ale takie sa realia

  • 34. Data: 2009-02-12 20:16:05
    Od: "bebe" <b...@n...com>

    > Ta PJWSTK to aż taka mizeria, że student po zajęciach nawet paru rozkazów w
    > asemblerze nie umie sklecić?

    Nie no to chyba jakas prowokacja autora watku. Bardzo dawno temu znalem
    srodowisko PJWSTK i jezeli to nie zart to albo zwolnili tam polowe dobrej kadrej
    albo kasa zakleila im oczy. Kiedys jak ktos juz skonczyl ta uczelnie to naprawde
    mial w informatyce troche do powiedzenia i potrafil sobie radzic z roznymi
    problemami z dziedziny IT. Autorze watku jezeli jestes studentem jakies
    "informatyki" to czym predzej zmien kierunek bo takim podejsciem NIGDY nic nie
    osiagniesz w IT.

  • 35. Data: 2009-02-12 20:18:13
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Thu, 12 Feb 2009 21:16:05 +0100, "bebe" <b...@n...com> wrote:

    >problemami z dziedziny IT. Autorze watku jezeli jestes studentem jakies
    >"informatyki" to czym predzej zmien kierunek bo takim podejsciem NIGDY nic nie
    >osiagniesz w IT.

    Na pewno osiagnie. Zostanie twoim szefem.

    A.L.

  • 36. Data: 2009-02-14 10:46:33
    Od: "bebe" <b...@n...com>

    Uzytkownik "A.L." <a...@z...com> napisal w wiadomosci

    > Na pewno osiagnie. Zostanie twoim szefem.

    Byc moze tak sie zdarzy, ale na pewno nie bedzie to branza IT.

  • 37. Data: 2009-02-14 14:47:17
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Sat, 14 Feb 2009 11:46:33 +0100, "bebe" <b...@n...com> wrote:

    >Uzytkownik "A.L." <a...@z...com> napisal w wiadomosci

    >Byc moze tak sie zdarzy, ale na pewno nie bedzie to branza IT.

    O, jak najbardziej branza IT. Pzreciez skonczy studia informatyczne.
    Wlasnei studiuje

    A.L.

  • 38. Data: 2009-02-14 17:10:20
    Od: "bebe" <b...@n...com>

    > On Sat, 14 Feb 2009 11:46:33 +0100, "bebe" <b...@n...com> wrote:

    > O, jak najbardziej branza IT. Pzreciez skonczy studia informatyczne.
    > Wlasnei studiuje

    Ale zeby zostac moim szefem, musialby zostac szefemu ZUSu a to nie bedzie branza
    IT.

  • 39. Data: 2009-02-14 17:23:13
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    bebe pisze:

    > Ale zeby zostac moim szefem, musialby zostac szefemu ZUSu a to nie
    > bedzie branza IT.

    A czy akurat w ZUSie to ma jakieś znaczenie?
    http://ludzie.wprost.pl/sylwetka/Stanislaw-Alot/
    ;-)

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 40. Data: 2009-02-14 17:39:22
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Sat, 14 Feb 2009 18:10:20 +0100, "bebe" <b...@n...com> wrote:

    >Uzytkownik "A.L." <a...@z...com> napisal w wiadomosci

    >Ale zeby zostac moim szefem, musialby zostac szefemu ZUSu a to nie bedzie branza
    >IT.

    Rozumiem ze ejstes szefem "Information technology Department" w ZUSie?
    Cy to nie ZUS oglosil ostatnio przetarg na zakup miliona dyskietek?

    A.L.