  • 1. Data: 2013-04-20 20:37:22
    Temat: Artefakty graficzne, sniezenie
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czyscilem dzis kompa, przedmuchalem, przeodkurzalem, wyjmowalem podczas tego
    procederu karte graficzna. No i teraz mam problem, do tego dosc dziwny.
    Otoz gdy na ekranie znajdzie sie obszar o kolorze #0B0C0E (RGB) to na
    obszarze tym pojawia sie szybko animowane czerwone pixele. Animacja jest
    analogiczna do sniezacego TV, gdy brakuje sygnalu, z tym, ze kropek jest
    mniej, na oko wypelnienie kropkami wynosi 20%. Poza tym nigdzie nie ma
    innych artefaktow.
    Wyjmowalem karte i wkladalem ponownie, nie pomoglo. Temperatura rdzenia to
    40*. Brak obciazenia.
    Czy uszkodzilem karte podczas czyszczenia? Co moge jeszcze zrobic?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2013-04-20 20:46:04
    Temat: Re: Artefakty graficzne, sniezenie
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > obszarze tym pojawia sie szybko animowane czerwone pixele. Animacja jest
    > analogiczna do sniezacego TV, gdy brakuje sygnalu, z tym, ze kropek jest

    Czy chodzi Ci o taki objaw, jak przy uszkodzonej pamieci graficznej...?

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2013-04-20 21:23:56
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 19:46:04 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Czy chodzi Ci o taki objaw, jak przy uszkodzonej pamieci graficznej...?

    Nie takie jak znam, czyli nie duze mrugajace prostokaty o roznych kolorach.
    Tylko mrugajace czerwone kropki (pixele).
    Dziwne jest to, ze ten artefakt wystepuje TYLKO na jednym kolorze, gdy jest
    jakikolwiek inny to nie ma sladu po kropkach. Czy to tez moze byc pamiec?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2013-04-21 01:33:52
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > jakikolwiek inny to nie ma sladu po kropkach. Czy to tez moze byc pamiec?

    Miałem podobnie. Stopniowo coraz więcej kolorów zaczynało mieć podobne
    przypadłości, aż w końcu objaw stał się nie do wytrzymania. Sprzęt był
    na gwarancji, pojechał do serwisu, wymienili kartę grafiki.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-04-21 11:39:45
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 01:33:52 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Miałem podobnie. Stopniowo coraz więcej kolorów zaczynało mieć podobne
    > przypadłości, aż w końcu objaw stał się nie do wytrzymania. Sprzęt był
    > na gwarancji, pojechał do serwisu, wymienili kartę grafiki.

    Rzczeczywiscie szybko to postepuje. Dzis dodatkowy objaw doszedl: dolna
    czesc ekranu (1/3) przeskakuje o kilka pixeli w prawo i wraca na miejsce.
    Dzieje sie tak co kilka sekund na wiekszosci softu. Na Firefoxie praktycznie
    caly czas skacze, byc moze korzysta z akceleracji.
    Czas na reklamacje. Z tym, ze juz minely dwa lata od sprzedawcy i musze
    skorzystac z gwarancji Gigabyte.

    Czy ktos z tego korzystal?

    http://www.gigabyte.pl/media/1435

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2013-04-22 09:27:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

> [...]
    > praktycznie caly czas skacze, byc moze korzysta z akceleracji.
    > Czas na reklamacje. Z tym, ze juz minely dwa lata od sprzedawcy i musze

    W dystrybucji są sprzedawane z 3 letnią więc udeż do sprzedwcy niech
    reklamuje.

  • 7. Data: 2013-04-22 10:07:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-21 11:39, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > Dzieje sie tak co kilka sekund na wiekszosci softu. Na Firefoxie praktycznie
    > caly czas skacze, byc moze korzysta z akceleracji.

    Nie panikuj jeszcze. Niedawno miałem podobnie (opisywałem też tutaj).
    Pomogło zakupienie radiatorków pamięci. W komplecie jest 8,
    wykorzystałem 4 - i jak ręką odjął. Te radiatorki to kilkanaście złotych.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-04-22 13:54:23
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 10:07:20 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nie panikuj jeszcze. Niedawno miałem podobnie (opisywałem też tutaj).

    Alez nie panikuje, po czym wnosisz? :-)
    Wrecz przeciwnie, jest szansa, ze dostane na wymiane nowszy model ;P

    > Pomogło zakupienie radiatorków pamięci. W komplecie jest 8,
    > wykorzystałem 4 - i jak ręką odjął. Te radiatorki to kilkanaście złotych.

    Eee, to zly pomysl przy posiadaniu gwarancji. Poki co wysylam karte i
    zobaczymy co bedzie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2013-04-22 14:00:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Alez nie panikuje, po czym wnosisz? :-)
    > Wrecz przeciwnie, jest szansa, ze dostane na wymiane nowszy model ;P

    Gigabyte naprawia 99% kart :)

  • 10. Data: 2013-04-22 16:03:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-22 14:00, Chris pisze: