  • 1. Data: 2013-04-19 20:12:34
    Temat: Zyxel NSA 310 + emule
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Oj, podejrzewam ze bardzo nie ta grupa ale zanim poczytacie co dalej,
    dajcie jakies namiary na jakiej grupie szukac lub konkretne forum gdzies w
    sieci. :)

    Mam od niedawna Zyxel NSA 310 i pozostalo mi juz chyba tylko przeniesc
    emule zeby komputer nie musial byc caly czas wlaczony. Tylko ze emule z NSA
    laczy sie z serwerem i to wszystko, nie wyszukuje, nie sciaga, itp...
    Podejrzewam ze cos z portami jest nie tak. Jako ze mam dostep do routera to
    NSA ma DMZ i nic w firewallu nie jest poblokowane, Upnp wlaczane.
    Jak sprawic zeby to dzialalo, ktos moze przerabial juz ten temat?

  • 2. Data: 2013-04-19 22:31:18
    Temat: Re: Zyxel NSA 310 + emule
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-04-19 20:12, 2late pisze:
> [...]
    > to NSA ma DMZ i nic w firewallu nie jest poblokowane, Upnp wlaczane.
    > Jak sprawic zeby to dzialalo, ktos moze przerabial juz ten temat?

    pl.comp.sieci

  • 3. Data: 2013-04-21 01:48:12
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

> [...]
    > NSA ma DMZ i nic w firewallu nie jest poblokowane, Upnp wlaczane.
    > Jak sprawic zeby to dzialalo, ktos moze przerabial juz ten temat?

    NTG
    http://forum.nas-central.org/viewforum.php?f=249
    poczytaj to forum może coś doradzą

  • 4. Data: 2013-04-21 20:42:49
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/04/2013 00:48, Kamikazee wrote:

    > NTG
    > http://forum.nas-central.org/viewforum.php?f=249
    > poczytaj to forum może coś doradzą

    Dzieki, patrzylem przed i niestety nie ma tam nic na ten temat.
    Problem rozwiazal sie automagicznie, po restarcie serwera.
    Jesze raz dzieki za wsparcie.