  • Data: 2019-09-21 10:13:43
    Temat: Re: Archiwalne ceny nowych samochodów
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-09-2019 o 09:53, J.F. pisze:
> [...]
    narazie sskumulowala sie i niebawem sie odbije. Albo wlasnie sie odbija bo widze ze
    auta ostatnio podrozaly.

    > W nowych, ale na swiecie.

    > A na euro ...

    Euro się praktycznie nie zmieniło od czasu kiedy powstało.

    > SUV to imo jeszcze inna bajka - troche kwestia mody.
    > Nowy model tez zawsze drozszy ...

    No i dlatego wszystkie ceny są wyższe o 100% niż 20 lat temu i 50% w
    porównaniu do 10-12 lat temu.
    Na żadnym innym produkcie chyba nie idzie to tak mocno w górę.