  • 11. Data: 2014-08-26 23:35:37
    Temat: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 15:00:21 +0200, atm napisał(a):
    > Przed chwila otrzymalem powiedomienie, ze dla mojego SGS2 jest
    > aktualizacja do wersji 4.4.4 (CM)
    > Jesli ktos z roznych przyczyn nie chce zmieniac telefonu co dwa lata a
    > chcialby miec aktualny system to wg mnie dobrym pomyslem jest nabywanie
    > flagowcow lub telefonow, ktore ciesza sie duza popularnoscia wsrod
    > kucharzy; unikanie zas niskobudzetowcow i wersji z plusem, minusem itd.

    Czekaj czekaj, czy za pol ceny swojego flagowca nie moglbys dzis kupic
    nowego modelu z minusem, ale mimo wszystko z 4.4.4 i sprzetowo
    lepszego od tego starego sgs2 ?

    J.

  • 12. Data: 2014-08-26 23:39:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 23:35, J.F. wrote:

    > Czekaj czekaj, czy za pol ceny swojego flagowca nie moglbys dzis kupic
    > nowego modelu z minusem, ale mimo wszystko z 4.4.4 i sprzetowo
    > lepszego od tego starego sgs2 ?
    >
    > J.

    Ale ja kupilem SGS2 trzy lata temu...

  • 13. Data: 2014-08-27 00:05:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fc8f29$0$3050$6...@n...neostrada.pl

    > Wersja 4 przyniosla podobno sporo optymalizacji i mniejsze wymogi odnosnie pamieci.

    Zdecydowanie większe.

    > Wczesniejsze wersje mialy tez dziury, ktorych Google czy producenci nie byli
    laskawi zalatac.
    > Przejrzyj w sieci info, jest troche dodatkowych rzeczy.

    Mnie przez te dziury nic nie wypadało, więc zapewne były małe. ;)

    > Dochodzi lepszy aparat, szybszy procesor, wiecej pamieci.
    > Wielu producentow w niskobudzetowcach nadal pakuje 5xx czy 7xxMB na dziendobry
    fundujac nabywcy "chwile zamyslenia".

    Coraz mniej takiego czegoś, co ma mniej niż 1xxxMB. ;)

    > Niech operatorzy zaoferuja w miescie sprawnie dzialajace HSDPA i bee bardzo
    zadowolony, zbyt czesto predkosc spada sporo ponizej

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-08-27 00:07:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lti38p$gad$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem jakie zalety ale na pewno ma wadę polegającą na tym że nie można przenosić
    aplikacji z pamięci telefonu/tabletu na kartę
    > SD.

    Nie jest to prawdą. I 4.2.2 pozwala, i 2.xx z Ace pozwala.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-08-27 00:28:39
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 00:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fc8f29$0$3050$6...@n...neostrada.pl

    > Zdecydowanie większe.

    Niestety nie mam mozliwosci osobistej weryfikacji. Na Defy, ktora bylaby
    dobrym obiektem testowym jest tylko Custom ROM w wersji Nightly.
    Tu wiecej info na temat zapotrzebowania na pamiec:
    http://www.spidersweb.pl/2013/11/android-kitkat-opty
    malizacja.html

    > Mnie przez te dziury nic nie wypadało, więc zapewne były małe. ;)

    W bodajze 2.3 jest dziura umozliwiajaca przejecie kontroli nad
    telefonem. Jednak po ilosci afer z tym zwiazanych faktycznie wyglada na
    to, ze ciezko ja wykorzystac.

    > Coraz mniej takiego czegoś, co ma mniej niż 1xxxMB. ;)

    Heh, niedawno szukalem wlasnie czego cenowo porownywalnego do Nokii 520
    i cezko bylo zlaezc cos z Androidem 1GB RAMu.

  • 16. Data: 2014-08-27 04:16:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fd0a24$0$2230$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    obiektem testowym jest tylko Custom ROM w wersji
    > Nightly.
    > Tu wiecej info na temat zapotrzebowania na pamiec:

    Ace nie miał nawet 400 MB -- a pracował doskonale.

    > Heh, niedawno szukalem wlasnie czego cenowo porownywalnego do Nokii 520 i cezko
    bylo zlaezc cos z Androidem 1GB RAMu.

    Za 2 i pół stówy bez problemu można znaleźć telefon z 1 GB RAMu.
    (z dwiema SIMkami)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-08-27 08:15:41
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Za 2 i pół stówy bez problemu można znaleźć telefon z 1 GB RAMu.
    > (z dwiema SIMkami)

    To zależy czy chce się coś znanego, czy chińczyka o dziwnej nazwie.
    Akurat kupowałem ostatnio i miałem spory przegląd. Telefony do 500PLN
    (znanej marki) bardzo rzadko mają 1GB lub więcej. Dlatego musiałem w
    końcu się przełamać i za swojego dałem 600PLN.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 18. Data: 2014-08-27 08:32:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-26 16:44, A.L. pisze:

    > Przeciez to mozna od zawsze...

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem :) od 4.4.x NIE MOŻNA instalować na
    karcie SD :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-08-27 08:33:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" lti38p$gad$...@n...news.atman.pl

    > Nie jest to prawdą. I 4.2.2 pozwala, i 2.xx z Ace pozwala.

    JEST PRAWDĄ I NAUCZ SIĘ CZYTAĆ

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-08-27 10:05:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 04:16, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fd0a24$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    malizacja.html

    > Ace nie miał nawet 400 MB -- a pracował doskonale.

    To kwestia oczekiwan, wg mnie 512 MB to duzo za malo.
    Z ta doskonaloscia chyba troche zbyt optymistycznie pojechales ;]

    > Za 2 i pół stówy bez problemu można znaleźć telefon z 1 GB RAMu.
    > (z dwiema SIMkami)

    Chinski wynalazek? Tych nie biore pod uwage.