  • 21. Data: 2014-08-27 12:06:38
    Temat: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Aug 2014 10:05:49 +0200, atm napisał(a):

    > Chinski wynalazek? Tych nie biore pod uwage.

    To zostanie ci moze z pięć telefonów do wyboru...
    Głównie Nokii z S40

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 22. Data: 2014-08-27 12:09:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 12:06, Waldek Godel wrote:

    > To zostanie ci moze z pięć telefonów do wyboru...
    > Głównie Nokii z S40

    Nie jest zle, zawsze pozostaje WP. Telefon byl dla osoby nietechniczej.
    Nokia 520 wpisuje sie w to idealnie.

  • 23. Data: 2014-08-27 13:31:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fd9167$0$2231$6...@n...neostrada.pl

    > To kwestia oczekiwan, wg mnie 512 MB to duzo za malo.

    Miałeś coś z Androidem 2.x czy fantazjujesz?

    > Z ta doskonaloscia chyba troche zbyt optymistycznie pojechales ;]

    Wg Ciebie pojechałem na Krym czy do Grecji?

    SIMkami)

    > Chinski wynalazek? Tych nie biore pod uwage.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-08-27 13:38:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" ltju48$d3r$...@n...news.atman.pl

    > JEST PRAWDĄ I NAUCZ SIĘ CZYTAĆ

    OK -- wycofuję to, co napisałem w pierwszym zdaniu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-08-27 13:51:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 13:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fd9167$0$2231$6...@n...neostrada.pl

    > Miałeś coś z Androidem 2.x czy fantazjujesz?

    Mialem, kilka telefonow.

    > Wg Ciebie pojechałem na Krym czy do Grecji?

    Dla niektorych Polonez tez jest szybki, kwestia odniesienia.

  • 26. Data: 2014-08-27 14:50:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Aug 2014 12:09:34 +0200, atm napisał(a):

    > Nie jest zle, zawsze pozostaje WP. Telefon byl dla osoby nietechniczej.
    > Nokia 520 wpisuje sie w to idealnie.

    Specjalnie dla ciebie otwarłem 820 i muszę cię zmartwić - jak byk "made in
    china"

  • 27. Data: 2014-08-27 15:02:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" ltju48$d3r$...@n...news.atman.pl

    > OK -- wycofuję to, co napisałem w pierwszym zdaniu.

    Podziękował.

    Z czego co wiem to łatwo to obejść ale potrzeba root-a albo wsparcia ze
    strony producenta sprzętu który przestawi całe dwie linijki kodu.

    Inny sposób to root + apikacje:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=nextap
    p.sdfix
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bu
    ak.link2sdplus
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0
    soft.gphone.app2sd

    Ja używam na tablecie takiego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.de
    vasque.fmount

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2014-08-27 15:06:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 14:50, Waldek Godel wrote:

    > Specjalnie dla ciebie otwarłem 820 i muszę cię zmartwić - jak byk "made in
    > china"

    Hehe, dzieki za poswiecenie.
    "Made in Finlad" pewnie przeminelo z wiatrem... jablka moze nadal sa
    Made in Poland".

  • 29. Data: 2014-08-27 15:12:37
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-27 14:50, Waldek Godel pisze:
    > Specjalnie dla ciebie otwarłem 820 i muszę cię zmartwić - jak byk "made in
    > china"

    Ale to jest takie głupie tłumaczenie.
    Oczywiście wszyscy wiedzą już, że większość produktów jest robionych w
    Chinach. Ale "produkt chiński" od markowego produktu produkowanech w
    Chinach różnią się znacznie. Różnica jest w jakości wykonania, w jakości
    półproduktów oraz w kontroli jakości produktów przed ich sprzedaniem.
    Dlatego właśnie produkt bez nazwy jest tani i zwykle byle jaki, a
    podobne markowe są droższe, ale i jednak faktycznie lepsze.
    Prosty przykład - wyobraź sobie, że fabryka zrobi 10000 telefonów bez
    nazwy i wszystkie 10000 jak leci wysyłają do hurtowni i sprzedają.
    Powiedzmy, że 10% z nich będzie wadliwych, bo ich nikt nie skontrolował
    tylko wszystko poszło dalej. Wtedy powiemy, że produkt jest marny, bo
    1/10 egzemplarzy ma wady.
    Teraz ta sama fabryka zrobi 10000 telefonów ale dla np. Samsunga, czy
    Apple. Zleceniodawca pilnuje marki, więc każdy z nich przed sprzedażą
    zostanie dobrze przetestowany. Dotyczy to i całego produktu, jak i
    półproduktów. Z tych 10% uszkodzonych 99% nie przejdzie testów i nie
    zostaną sprzedane. Dzięki temu na rynek trafią prawie same dobre
    egzemplarze.
    Oczywiście po dłuższym czasie wszystko może się zepsuć z różnych powodów.

    To tylko jeden z aspektów. Weź inny i wyobraź sobie, że do
    wyprodukowania elementów elektronicznych zostaną użyte gorszej jakości
    materiały, przez co elementy przestają działać poprawnie już po kilku
    tygodniach/miesiącach, a takie same zrobione z lepszych materiałów
    wytrzymają lata. Albo tańszego plastiku, przez co element wygląda tak
    samo, ale o wiele prościej go zniszczyć.

    I jaki jest efekt? Taki, że "produkt chiński" jest tańszy, bo ma gorsze
    materiały i o wiele gorszą kontrolę jakości. Dzięki TEMU jest tańszy.
    Ale dzięki temu też jest większe prawdopodobieństwo kupienia bubla.
    Stąd też, oczywiście, wiele egzemplarzy będzie dobrych, podobnie jakby
    były drogiej marki.
    Ale czy wydając 1000PLN chcesz bawić się w loterię i kupić produkt,
    który niedługo przestanie działać, będzie trzeba go oddawać na
    gwarancji, albo szlag go trafi tuż po jej skończeniu? Czy lepiej dołożyć
    30-50% ceny, ale mieć produkt, który wytrzyma kilkakrotnie dłużej i nie
    uraczy Cię niespodziankami w złym momencie, kiedy będziesz go potrzebował?

    Takie argumenty, jakie podałeś, są po prostu bez sensu.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 30. Data: 2014-08-27 15:18:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-27 10:05, atm pisze:

    > Chinski wynalazek? Tych nie biore pod uwage.

    Tak tak, najlepiej brać pod uwagę tylko polskie wynalazki. A już tak
    nawiasem - co masz do wyrobów choćby firmy Huawei?