    Date: Wed, 27 Aug 2014 20:15:56 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem

    On 2014-08-27 19:14, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fdc637$0$3045$6...@n...neostrada.pl

    > Możesz je wymienić? Ace miał na sobie chyba ze 200 aplikacji
    > (na pewno więcej niż Monster i więcej niż Overmax) i nie było
    > problemów z brakiem RAMek. Problemem był mały ,,dysk'' i brak
    > drugiego slotu SIM. Inną sprawą jest selekcjonowanie -- wybierałem
    > aplikacje lekkie i małe.

    Desire, SGS, Defy, Defy+

    Niestety, przy takiej ilosci RAMu dosc szybko zaczyna sie odczuwac
    niedostatki pamieci. Przytnie lekko przy doczytywaniu nastepnego ekranu
    w launcherze czy otwieraniu otwartego wczesniej programu. Niezaleznie
    tez od urzadzenia strony internetowe beda przeciez podobnie pochlaniac
    zasoby telefonu.
    512MB to jak posiadanie Poloneza - da sie ale lepiej tego uniknac.

> [...]
    > to nie są te same wersje (niekoniecznie obecne są bardziej
    > RAMożerne) tych aplikacji.

    > Moim zdaniem nie szybkość jazdy jest istotna, ale komfort.
    > Nie będę się wypowiadał, bo prowadziłem Polonezy sporadycznie.
    > IMO ten sam komfort dawały Łady i duże Fiaty, ale takie samochody
    > także prowadziłem sporadycznie. IMO na ,,tamte'' czasy nie były
    > to samochody złe, ale warto zauważyć, że te konstrukcje sięgają
    > lat trzydziestych ubiegłego wieku -- jeden z silników Fiata na
    > pewno projektowano przed wybuchem II wojny świętej.

    Tak czy siak wygodniej bedzie w Passacie, prawda? ;]
    Wg mnie 512MB nie daje wlasnie komfortu (zwiazanego z szybkoscia
    ladowania programow, przelaczania sie miedzy nimi itd). Jedym slowem za
    duzo przycinek i bezwladnosci.

    > Jakiś GoClever na Allegro.

    Heh, no za 250zl nie widze GoClevera z 1GB:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-2-e-0805&category=4&description=1&order=p&search_
    scope=category-4&string=goclever+1gb

    > Nie wiem, kto wynalazł dualSIM, ale dziś trudno o produkty
    > niechińskie. Laptop Made in Germany -- wewnątrz wszystko
    > chińskie.

    Piszac o chinskim wynalazku mam na mysli niefirmowy wyrob o dosc
    przypadkowej jakosci, podrzednej specyfikacji, braku wsparcia
    producenta, dodatkowo niedostepny w PL w typowych kanalach dystrybucji.

    Tak, tak - wiem: teraz wszystko jest chinskie, naprawde zdaje sobie z
    tego sprawe. Ostatnio byl nawet artykul o tym, ze ktos w Chinach wpadl
    na pomysl produkcji jajek, doslownie!!! To tez jest dla mnie chinski
    wynalazek ;]