    Date: Wed, 27 Aug 2014 15:29:43 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem

    On 2014-08-27 15:18, Trybun wrote:

    > Tak tak, najlepiej brać pod uwagę tylko polskie wynalazki. A już tak
    > nawiasem - co masz do wyrobów choćby firmy Huawei?

    Huawei juz nie sa chinskimi wynalazkami. Podobnie jak Xiaomi.
    Ostanio znajoma kupila chinski wynalazek firmy...ehhh za nic sobie nie
    przypomne. Z wygladu telefon przypomina S3 tyle, ze obudowa jest
    metalowa i to nie jakas alu wydmuszka ale konkretna blacha, chyba
    stalowa. Przez co tez odpowiednio wazy. Niestety wyswietlacz dla
    przykladu ma strasznie slabe kąty widzenia. Nie wiem czy kiedykolwiek
    widzialem wyswietlacz tak slaby pod wzgledem kątow. Druga rzecz, ktora
    mnie zakoczyla to zmieniajacy sie codziennie mac adres. To jakis
    specjalny ficzer?
    Trzecia, to brak opcji aktualizacji. Po prostu nie ma tej pozycji w menu.
    Wg mnie zakup niefirmowego chinczyka to w duzym stopniu loteria zarowno
    pod wzgledem jakosci jak i projektu.