  • 11. Data: 2014-09-20 13:20:49
    Temat: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 12:01, atm pisze:

    > Dochodzi tez druga kwestia: rozbieralnosc urzadzenia.
    > Wiem, ze dla wielu osob jest to nieistotne, ja lubie jednak wiedziec, ze
    > w razie glupiego uszkodzenia guziczka, czy wymiany baterii po gwarancji
    > nie bede musial wyrzucac urzadzenia lub oddawac do naprawy, ktora moze
    > byc drozsza od jego wartosci rynkowej.
    > Ok, do rzeczy:
    > iPhone 6 Repairability: 7 / 10
    > HTC One Repairability: 1 / 10
    >
    > HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)

    Do porównań z iPhone wziąłeś markę która znika z rynku. A model One ma
    jakieś 1 procent wśród androidowych fonów. SGS3 ma 15%.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2014-09-20 13:31:24
    Od: atm <...@v...pl>

    > Do porównań z iPhone wziąłeś markę która znika z rynku. A model One ma
    > jakieś 1 procent wśród androidowych fonów. SGS3 ma 15%.

    A ile procent ma iPhone'a 6?
    Chodzilo mi raczej o cos innego: zestawienie telefonow o podobnej
    budowie oraz jak firmy poradzily sobie z dostepnem do wnetrza smartfonu.

  • 13. Data: 2014-09-20 13:54:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Sep 2014 13:20:49 +0200, Mario napisał(a):

    > Do porównań z iPhone wziąłeś markę która znika z rynku. A model One ma
    > jakieś 1 procent wśród androidowych fonów. SGS3 ma 15%.

    SGS3 - 8
    SGS4 - 8
    iP6 - 7
    SGS5 - 5

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 14. Data: 2014-09-20 16:05:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > razie glupiego uszkodzenia guziczka, czy wymiany baterii po gwarancji nie
    > bede musial wyrzucac urzadzenia lub oddawac do naprawy, ktora moze byc

    Już go zdążyli rozebrać? Szybko...
    Jest gdzieś video z rozkręcania iPhone6?
    Chętnie bym obejrzał...

  • 15. Data: 2014-09-20 16:08:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 16:05, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Już go zdążyli rozebrać? Szybko...
    > Jest gdzieś video z rozkręcania iPhone6?
    > Chętnie bym obejrzał...

    Tu masz fotki:
    https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Teardown/29
    224

  • 16. Data: 2014-09-20 16:16:05
    Od: atm <...@v...pl>

    > Już go zdążyli rozebrać? Szybko...
    > Jest gdzieś video z rozkręcania iPhone6?
    > Chętnie bym obejrzał...

    Tutaj probowali otworzyc ale im sie nie udalo. Jestem pod wrazeniem!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=JS8f-hVsDzA

  • 17. Data: 2014-09-20 16:28:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Tutaj probowali otworzyc ale im sie nie udalo.
    > Jestem pod wrazeniem!!!!
    > http://www.youtube.com/watch?v=JS8f-hVsDzA

    Testy takie niestety bardzo niepowtarzalne bo dużo
    zależy od tego jaką częścią zderzy się z kamieniem.
    Ale... Lądowanie 6Plus było bardzo niemiłe bo praktycznie
    brak odbicia - znaczy się że wylądował dokładnie na
    płasko a nie na narożnik, mimo to brak pęknięć szkła :-D

  • 18. Data: 2014-09-20 16:35:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 16:28, Pszemol wrote:
> [...]
    > brak odbicia - znaczy się że wylądował dokładnie na
    > płasko a nie na narożnik, mimo to brak pęknięć szkła :-D

    Ty lepiej powiedz jak z tymi powiadomieniami jest, bez mozliwosci
    posiadania listy bylych przypomnien (lista jest), z ktorych moge usunac
    dowolnie wybrane nie kupie iPhone'a ;]

  • 19. Data: 2014-09-20 16:37:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Tu masz fotki:
    > https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Teardown/29
    224

    No tak, zapomniałem o niezawodnym iFixIt :-) Dzięki za przypomnienie.
    Wygląda całkiem normalnie, tak jak iPhone4 czy iPhone5.
    Odejmowanie punktów za wymóg specjalnego śrubokręta to dla mnie
    trochę śmieszne jest, skoro taki śrubokręt i tak wszyscy dokładają za
    friko gdy kupuje się na eBay jakieś części zamienne jak ekran itp...

  • 20. Data: 2014-09-20 16:39:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Ty lepiej powiedz jak z tymi powiadomieniami jest, bez mozliwosci
    > posiadania listy bylych przypomnien (lista jest), z ktorych moge
    > usunac dowolnie wybrane nie kupie iPhone'a ;]

    Ja mam Ci dawać instrukcje na temat iOS8 skoro wiesz,
    że go nie mam bo mój prawie 4-letni telefon go nie wspiera?