    Date: Mon, 22 Sep 2014 18:09:10 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    <541d9455$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> <lvk762$lqn$1@dont-email.me>
    <541fcc2f$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <17qkxncvp5y4$.dlg@lepper.institute.com>

    On 2014-09-22 14:28, Waldek Godel wrote:

    > Ale to akurat jest prawda - Apple sprzedaje sprzęt i oprogramowanie,
    > dorabiając na danych klientów.
    > Google żyje ze sprzedaży klientów.
    >
    > http://www.dumpspot.nl/thumb/w700/2469/funny_friday_
    5-11.jpg
    > (co prawda to o Fejsbuniu, ale do gugla odnosi się to jeszcze bardziej,
    > fejsbunio na ten przykład nie płaci producentom sprzętu za wciskanie
    > szpiegującego ludzi softu do pecetów ani nie płaci producentom softu, żeby
    > szpiegowniki instalowały się razem z innym oprogramowaniem)

    Moglbys podac jakies szczegoly odnosnie szpiegowania?

    Wbudowana przegladarka chyba automatycznie sie nie loguje na konto a
    jesli nawet to wylogowanie zajmuje 2s?

    Aplikacje Google naleza do niewielu wymagajacych tak malej liczby uprawnien.

    Wyniki lokalizacji AGPS wykorzystywane anonimowo przez Google?
    Blackberry wyswietlil mi podobny komunikat.

    Skanowanie automatem Gmaila? Podobno tylko automatem (ciezko uwierzyc,
    zeby zreszta moglo byc inaczej). To samo chyba nadal robi chmura MS
    blokujac golizne.