  • 1. Data: 2015-05-31 23:19:20
    Temat: Aprilla alarm
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    jak odpiąć alarm w skuterze (patrzyłem w necie ale są inne kostki i wogóle
    ) prosze o wyrozumiałośc i odp

  • 2. Data: 2015-05-31 23:20:05
    Temat: Re: Aprilla alarm
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    qba12123 napisal

    > jak odpiąć alarm w skuterze (patrzyłem w necie ale są inne kostki i wogóle
    > ) prosze o wyrozumiałośc i odp

    > --

    zdj alarmu i więcej informacji na tej str
    http://zapytaj.onet.pl/Category/018,010/2,28845039,J
    ak_odpiac_alrm_od_aprilli.html

  • 3. Data: 2015-06-01 16:16:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 31.05.2015 o 23:20, qba12123 pisze:
    > qba12123 napisal

    > zdj alarmu i więcej informacji na tej str
    > http://zapytaj.onet.pl/Category/018,010/2,28845039,J
    ak_odpiac_alrm_od_aprilli.html

    a kto Ci powiedział, że to jest alarm?

    --
    Arni

  • 4. Data: 2015-06-01 22:47:23
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal

    http://zapytaj.onet.pl/Category/018,010/2,28845039,J
    ak_odpiac_alrm_od_aprilli.html

    > a kto Ci powiedział, że to jest alarm?

    a co to jest

  • 5. Data: 2015-06-02 20:39:31
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 01.06.2015 o 22:47, qba12123 pisze:

    > http://zapytaj.onet.pl/Category/018,010/2,28845039,J
    ak_odpiac_alrm_od_aprilli.html

    > a co to jest

    a widziałeś kiedyś alarm z dwoma kabelkami? Jak nie masz pojęcia o
    elektryce to daj to zrobić komuś co się zna bo jeszcze popsujesz więcej.

    Przykładowy moduł alarmu wygląda tak:
    http://allegro.pl/alarm-modul-alarmu-aprilia-scarabe
    o-500-2007r-i5093983077.html

    i wcale nie jest oczywiste, ze jak go odepniesz to wszystko będzie dalej
    działać

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-06-02 21:59:54
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal

> [...]

    o-500-2007r-i5093983077.html

    > i wcale nie jest oczywiste, ze jak go odepniesz to wszystko będzie dalej
    to czemu gdy go odpale wyje alarm właśnie z tego czarnego pudła a gdy to
    odepne to kierunki caly czas swieca a nie mrugaja

  • 7. Data: 2015-06-02 22:41:44
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 21:59, qba12123 pisze:

    > to czemu gdy go odpale wyje alarm właśnie z tego czarnego pudła a gdy to
    > odepne to kierunki caly czas swieca a nie mrugaja

    Czy jest tam na obudowie jakiś symbol? Zwykle centralka alarmu ma kilka
    styków (zasilanie, stacyjka, kierunkowskazy, odcięcie zapłonu, dodatkowe
    czujniki wstrząsu). Jeśli są jakieś opisy na tym module to na stronie
    producenta jest pewnie opis jak się to podłącza do pojazdu. Wtedy
    pozostanie przywrócenie oryginalnych połączeń.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2015-06-02 23:08:28
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 02.06.2015 o 21:59, qba12123 pisze:
> [...]
    > to czemu gdy go odpale wyje alarm właśnie z tego czarnego pudła a gdy to
    > odepne to kierunki caly czas swieca a nie mrugaja

    bo jest to przerywacz kierunkowskazów razem z buzerem sygnalizującym
    pracę i coś jest spieprzone. Po jego wyjęciu kierunki powinny zgasnąć i
    wcale się nie zapalać. Oznacza to, że może być nagrzebane w elektryce i
    ktoś podał 12 bezpośrednio na żarówki/przełącznik. Jakbyś się
    pofatygował i zrobił fotkę tego elementu tak, żeby było widać
    jakiekolwiek oznaczenia i dopisał jaki to model skutera to mógłbym nie
    używać funkcji wróżki

    --
    Arni

  • 9. Data: 2015-06-02 23:12:26
    Od: m...@g...com

    W dniu 02.06.2015 o 23:08, Arni pisze:

> [...]
    > pofatygował i zrobił fotkę tego elementu tak, żeby było widać
    > jakiekolwiek oznaczenia i dopisał jaki to model skutera to mógłbym nie

    przykladowy schemat:
    http://www.49ccscoot.com/manuals/Aprilia_SR50_DiTech
    _Service_Manual.pdf
    strona 90 z dokumentu.
    kabel V/R to zasilanie przerywacza (zielono/czerwony)
    B/N to niebiesko-czarny do przelącznika kierunków

  • 10. Data: 2015-06-04 22:40:42
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    Arni napisal